Dames, let op de naaldhakken!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Nou even serieus!
Annet
Kom Jurgen,Jurgen schreef:Oh ja ook ff verduidelijken, ik draag ook geen hakken, zeker geen naaldhakkenOf ik moet wel heel dronken zijn
Nou even serieus!

Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Ik heb het ook bij 1 van mijn vorige bmw's gehad, het was voornamelijk bij de passagiers stoel, door de mat en ook door de onderbekledingvan de auto zelf
ik snapte er helemaal niks van, totdat ik idd mijn vriendin zag uitstappen uit mijn verlaagde auto,.... stoel op de laagste stand stoelen standaard in de bijna ligstand, deurtje open rechtervoet over de drempel en flink afzetten met je linkervoet + naaldhak
foila,... weer een gat erbij 

- Laine
- One wheel wonder
Bericht
Tis weer zo ver.... Ik ben er weer doorheen.
Er zit weer een gat in op de plek van
mijn killerheels. Zal maar weer een nieuwe rubbermatset gaan bestellen. Het zou toch jammer
zijn als ik straks ook nog door de vaste bekleding heen ga. (In totaal 2 mattensetten verbruikt
voor nog geen 20.000 km; jammer dat je gelijk een hele set moet bestellen en dat je niet 1 losse
voor bij de pedalen kunt kopen.)

mijn killerheels. Zal maar weer een nieuwe rubbermatset gaan bestellen. Het zou toch jammer
zijn als ik straks ook nog door de vaste bekleding heen ga. (In totaal 2 mattensetten verbruikt
voor nog geen 20.000 km; jammer dat je gelijk een hele set moet bestellen en dat je niet 1 losse
voor bij de pedalen kunt kopen.)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
beetje meer op de drukverdeling letten

leg toch een paar andere schoenen in je MINI, scheelt je weer een paar matjes
Succes!!
gr, PC

leg toch een paar andere schoenen in je MINI, scheelt je weer een paar matjes

Succes!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Dames, let op naaldhakken
Ik weet niet welke maat schoenen jij hebt maar zo wenig kilometers en dan 3e matset is wel beetje te gek.
Ik weet dat het niet de mooiste oplossing is maar heb je er al aan gedacht dat er van dat traantjes aluminium is.
Misschien is daar een oplossing mee te bedenken zodat de die alleen op het voetstuk maakt of wellicht aan een kant naad van voetstuk losmaakt en er dan een plaatje aluminium inschuift.
Dan ga je wel door de bovenste laag maar blijft de originele bekleding heel
Ik weet dat het niet de mooiste oplossing is maar heb je er al aan gedacht dat er van dat traantjes aluminium is.
Misschien is daar een oplossing mee te bedenken zodat de die alleen op het voetstuk maakt of wellicht aan een kant naad van voetstuk losmaakt en er dan een plaatje aluminium inschuift.
Dan ga je wel door de bovenste laag maar blijft de originele bekleding heel
- Laine
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben wel een echte Mini-vrouw en wil dus ladylike in- en uit de auto stappen.
Maar een ander paar schoenen is inderdaad ook een idee. Of die metalen traandingen?
Ik moet zo naar de garage. Zal daar eens informeren of er inmiddels nog andere,
betere matten te koop zijn.

Maar een ander paar schoenen is inderdaad ook een idee. Of die metalen traandingen?

Ik moet zo naar de garage. Zal daar eens informeren of er inmiddels nog andere,
betere matten te koop zijn.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors