Lasnaad...?...Nee!

De 2e generatie vanaf 2006
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

03 mar 2009, 06:18

Jurgen schreef:Mannekes geen drama queen worden he :D
Er kruipen altijd wel eens fouten de mazen van het net, ze gaan het toch netjes oplossen... Iedereen maakt fouten, welke prijs je er ook voor betaald...
Ben ik het ook wel mee eens... :lol: ....waar mensen(robots?) werken kunnen fouten gemaakt worden.
Ehe...wel eerst ff afwachten waar de dealer mee komt...ze moeten eerst toestemming krijgen van BMW/Mini Nederland.
(anders doen ze hier echt nog niets!)

Houdt jullie op de hoogte :)

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

03 mar 2009, 09:07

Klopt het moet inderdaad door MINI NL goedgekeurd worden.. Net nog even bij een aantal Clubman's in de showroom gekeken, en geen één er van heeft hetzelfde als wat jij hebt... Succes...
TDHS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Delft
Berichten: 204
Lid geworden op: 01 jun 2008, 17:13

05 mar 2009, 15:10

ik ga ook maar even kijken!
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

25 mar 2009, 09:04

Update:

Nog immer geen uitsluitsel over hoe en wat.
Wel heeft de dealer (uit zichzelf) al een keer terug gebeld (kunnen maar heel weinig bedrijven!) dat ze ermee bezig zijn.

Inmiddels komen er diverse zaken bij :( :
-2e keer mistlamp voor moet worden vervangen (vocht)
-bekleding li. voorstoel wordt vervangen, een soort "pen" onder de bekleding is losgeschoten waardoor deze naar boven steekt?!

hmmm...nee, het kwaliteitsniveau van m'n vorige A4 zal deze Mini nimmer behalen...
Maar goed, tot dusver relatief onschuldige zaken,'t rijplezier maakt 'n hoop goed :D

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

25 mar 2009, 11:26

ITSU028 schreef:Update:

Nog immer geen uitsluitsel over hoe en wat.
Wel heeft de dealer (uit zichzelf) al een keer terug gebeld (kunnen maar heel weinig bedrijven!) dat ze ermee bezig zijn.

Inmiddels komen er diverse zaken bij :( :
-2e keer mistlamp voor moet worden vervangen (vocht)
-bekleding li. voorstoel wordt vervangen, een soort "pen" onder de bekleding is losgeschoten waardoor deze naar boven steekt?!

hmmm...nee, het kwaliteitsniveau van m'n vorige A4 zal deze Mini nimmer behalen...
Maar goed, tot dusver relatief onschuldige zaken,'t rijplezier maakt 'n hoop goed :D

Groet,
Mike
Netjes dat ze bellen en je op de hoogte houden.... maar kwaliteit is het allemaal niet... vind het tegenvallen zo zeg. Nu moet ik zeggen dat ik tot op heden nergens last van heb... maar toch..

Good luck and keep us posted!

Coen
TDHS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Delft
Berichten: 204
Lid geworden op: 01 jun 2008, 17:13

25 mar 2009, 18:08

Bij mijn wagen ziet het er netjes uit :) pfew.

Heb wel af en toe dat ik de clubdoor pas openkrijg als ik dat zwarte 'schuifje' met de hand het laatste zetje geef. Kwestie van smeren?
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

25 mar 2009, 21:39

@TDHS: hmmm...dat klinkt bij mij weer vreemd in de horen....laat ik daar iig geen last van hebben :?

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

17 mei 2009, 19:53

@ all , vervolg van het verhaal......

Na pak 'm beet 2 a 3 maanden geharewar tussen de dealer(s) en BMW Nederland zijn de "makkelijke" zaken opgelost.
De diverse onregelmatigheden in de lak worden afgedaan als zijde de kitranden welke ietwat onzorgvuldig gladgestreken zijn.
Uiteindelijk na veel aandringen "mag" e.e.a. hersteld worden (lees: opnieuw spuiten).

Zonder de rest van de onderhand waslijst op te noemen is de nieuwigheid en lol er helaas helemaal af :(
Mini zelf draag ik nog immer een warm hart toe, mijn huidige cluppie laat me echter in de steek.
Goddamm >:( ...wat een kei van een cluppie heb ik, maar wat jammer dat de kwaliteit / kwaliteitsgevoel bij DEZE clubman niet voldoet aan mijn verwachtings patroon.
(soms is het echt heel vervelend als je zo kritisch bent :oops:)

Na veel slapeloze nachten maar wel een goed voorstel van een dealer in de buurt van Rotjeknor de moeilijke beslissing genomen het te gaan doen ZONDER de PW.... :'(
Het vertrouwen in dit cluppie is echter te veel gezakt.

Als de tijd rijp is komt er ongetwijfeld wel weer een keer een knappe gebruikte S....
Voor nu....nog ff 2 weken wachten, en dan staat er een opvolger te trappelen.
Nee, niet vergelijkbaar, ja, heeeeeel anders, nee even geen kartgevoel (ja, dat ga ik echt wel missen :? ) WHOOOAAAAAAAA..ik ben er uiteindelijk wel heel blij mee.

Don't worry, ik blijf uiteraard wel binnen de familie :wink:
Voor de liefhebbers, binnenkort komen er dus wat kleine hebbedingetjes te koop....en een knap setje winterbanden/velgen....wordt vervolgd :mrgreen:

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

18 mei 2009, 08:08

Jeetje Mike.. :(

wat jammer zeg!!!! toch slecht dat er steeds meer mensen de auto weg doen doordat de verwachtingen niet worden vervuld!! :(


Heel veel succes met het demonteren van de mods en wat komt er nou voor terug!?!! :(

groeten!!

Coen
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

18 mei 2009, 10:03

Shit Mike, jammer dat je ervaringen je hiertoe dwingen. Kan echt goed begrijpen dat als het niet voldoet je dan wel klaar ermee bent. Ben uiteraard wel benieuwd wat je nieuwe ride wordt.. Groet, Huib
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

18 mei 2009, 15:48

@Coendek:yip....baal er ongelooflijk van...maaarrrr...voor de hobby (ehee...dat zou dan auto nr3 voor het huis zijn :oops: ) gaat er vroeg of laat wel weer een komen....daarvoor zijn ze nog immer "one of a kind".
Voor de ongeveer 35.000 p/j is dit voor mij de verkeerde keuze geweest.

@BRG: gggggrrrr....en wat hebben we zitten poetsen laatst!! :mrgreen:
Ach,er zijn ergere dingen in het leven....toch?!

De nieuwe ride....hmmmm...nie alles in een keer verklappen he....
Tis wel heeeel degelijk (voel me ineens een stuk ouder en serieuzer,zeker t.o.v m'n cluppie) en het begint met het cijfer 5 .... 8)
Voor de rest.. :X .....hoor je over een week of 2 ! :mrgreen:

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”