Cooper S slingert bij flink accelereren
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mocht je zin hebben om vanavond ff naar de foodstrip te komen, kun je wel een stukje in mijn S rijden....
- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Cooper S slingert bij flink accelereren
Heel erg aardig van je maar ik ben al 4 weken de deur niet uitgeweest en lig een groot deel vande dag plat vanwege rugklachten.
Kan maandag a.s. eindelijk naar een pijnpoli waar ze waarschijnlijk de zenuw die de pijn doorgeeft an mijn hersenen plat gaan leggen.
Maar graag een andere keer.
Bedankt voor het aanbod
Kan maandag a.s. eindelijk naar een pijnpoli waar ze waarschijnlijk de zenuw die de pijn doorgeeft an mijn hersenen plat gaan leggen.
Maar graag een andere keer.
Bedankt voor het aanbod
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmhh Minder
Als ze maar wel de goede zenuw platleggen
Succes man! En het aanbod staat voor wanneer je wil

Succes man! En het aanbod staat voor wanneer je wil

- Bukkie
- Mod virus alert!
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
met rugklachten, of uberhaupt voor diegene die wat kilometers maken en niet alleenmaar willen hobbelen, is een goede schroefset de enige optie.
feit blijft dat je met alleen veren een auto verlaagt, maar het weggedrag niet verbetert (alleen harder door de bocht vind ik geen verbetering). een goede schroefset stel je in op hoogte, maar ook op comfort (of je hebt geluk met een set zoals weitec, die naar mijn mening de perfecte mix tussen comfort en sportiviteit heeft).
feit blijft dat je met alleen veren een auto verlaagt, maar het weggedrag niet verbetert (alleen harder door de bocht vind ik geen verbetering). een goede schroefset stel je in op hoogte, maar ook op comfort (of je hebt geluk met een set zoals weitec, die naar mijn mening de perfecte mix tussen comfort en sportiviteit heeft).
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors