Gewoon volhouden...

Waarschijnlijk hoef jij ook geen verantwoording af te leggen maar een compromis sluiten? Jij een schroefset en zij nieuwe schoenen/tas?mushrop schreef:Ik hoef trouwens niet met m'n ouders te discusieren, maar met 'n vrouw... (even voor de duidelijkheid)
dus ook nadat je geen verantwoordng hoeft af te leggen aan je ouders, is er vast wel iemand anders die het niet wil...
als het alleen een nieuwe tas/schoenen was........maar meestal gaat het om wat groters....MaVaEe schreef:Waarschijnlijk hoef jij ook geen verantwoording af te leggen maar een compromis sluiten? Jij een schroefset en zij nieuwe schoenen/tas?mushrop schreef:Ik hoef trouwens niet met m'n ouders te discusieren, maar met 'n vrouw... (even voor de duidelijkheid)
dus ook nadat je geen verantwoordng hoeft af te leggen aan je ouders, is er vast wel iemand anders die het niet wil...
Ben ik blij dat auto van mijzelf is!Sven schreef:En ikke maar denken dat ik de enige ben met dit probleem??![]()
![]()
Bij ons ook! Auto's zijn van ons zelf, ze willen zich er toch altijd even hun "zegje" doen.Sid schreef:dacht dat het alleen bij mij zo gingricktolboom schreef:je moet hem gewoon eronder laten zetten en dan zeggen; kijk is pa, VET HE
Fred schreef:ja maar jij gaat bij je vriendin wonen ...![]()
daar gaat jouw zegje
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors