Bedankt, 4 % lijkt me wel netjes als je een actiemodel koopt.marcelclemens schreef:Ik kreeg toen maximaal 4% korting, maar dat was 4 jaar geleden.
Misschien is er nu wel meer uit te halen.
Groet,
Frank
Bedankt, 4 % lijkt me wel netjes als je een actiemodel koopt.marcelclemens schreef:Ik kreeg toen maximaal 4% korting, maar dat was 4 jaar geleden.
Misschien is er nu wel meer uit te halen.
Bedankt voor je reactie, lijkt me inderdaad veel voor als je een actiemodel koopt.Polo GTI Cup Edition schreef:Ik zou zelf denken van minimaal € 1000,- tot € 1500,- korting.
Maar of dat er tegenwoordig nog in zit?
Bedankt voor je reactie, ik ga toch proberen een kleine korting te krijgen.quattro gmbh schreef:Ik denk het niet. Met dit soort actiemodellen en goedkope optiepakketten zal de marge erg klein zijn.
Bedankt voor je reactie, ik ben het helemaal met je eens maar ik ben gewoon benieuwd naar andere ervaringen. Ik zal met respect (en de verkoper zijn deal gunnen) het onderhandelingstraject in gaan.GreyCooperS schreef:x2!
Het ligt er maar aan wat voor band je met de verkoper of het bedrijf hebt, hoe scherp de inkoper heeft kunnen inkopen, hoe je auto koopt (cash, financiering, inruil oude rammelbak)...
...gewoon voor jezelf een limiet stellen en je mogelijkheden kennen. Door te geven en nemen en wederzijds respect te tonen kom je een heel eind...
succes met onderhandelen en hopelijk heb je snel een mooie ONE voor de deur
Ik dacht nog aan iets, als je geen zin hebt elke paar weken nieuwe mp3 cd's te branden, dan kun je ook een handige usb aansluiting krijgen waarop je een usb stickje steekt met je mp3'tjes op. (en ik dacht dat die optie samen met bluetooth kwam, dus das ook een handige extra)marsch schreef:heb jij nog goede tips wat betreft goede opties op de auto?
Hallo,marsch schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen wknd een Mini One Minimalism line (55KW) bijna besteld, nu in laatste onderhandelingen, puntjes op je i zetten!! Voor welke kleur ga jij, heb jij nog goede tips wat betreft goede opties op de auto?
gr. M.
Volgens mij is de MINIMALISM hetzelfd als en gewone ONE, het is slechts de naam van de nieuwe uitvoering. Ik ben het met je eens dat 55KW mogelijk wat te weinig is. Ik heb in een 70 KW proef gereden en dat is wel prima dus ik ga zeker eerst nog even proef rijden in de 55KW.Mini Poeper schreef:Als je nu een gewone One neemt?
Is iets duurder, meer vermogen en zitten aantal van bovengenoemde opties zitten er al in?
Heb je al proef gereden met de 55kW? Mij lijkt het zo weinig...![]()
Ik persoonlijk vind de gewone Cooper al summier, de One kan net maar nog minder lijkt me niet fijn. Als je het prima vond rijden tijdens proefrit moet je dit doen, maar als je met een gewone One hebt gereden kan de 55kW tegenvallen.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”