Welke maat spacers in combi met KW?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- speedy
- NMC Legend
Bericht
houd toch genoeg over om het wiel te centreren met 5 mm
Fastoy weet je zeker dat die met 5 mm tegen je stelringen aanloopt ?
denk namelijk dat het net past
Anders kun je niet zo laag want gaat die irritant schuren
zou het ff passen
paar mm ertussen is voldoende 

denk namelijk dat het net past

Anders kun je niet zo laag want gaat die irritant schuren

zou het ff passen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
5mm gaat prima.. zonder centreer ringen... 
maar op www.fastmini.net zeiden ze dat je de rota LM's met minimaal 5mm moest monteren icm kw's... zelf geen ervaring ermee..

Coen

maar op www.fastmini.net zeiden ze dat je de rota LM's met minimaal 5mm moest monteren icm kw's... zelf geen ervaring ermee..

Coen
- FastToy
- Nieuwsgierig
Bericht
Vreemde toestand die KW voor een MINI... Momenteel heb ik 5mm steken, maar heb geen LM's om het te proberen... En er al kopen en het dan niet passen...
Ik heb het ooit is aan Tirex gevraagd en die had het berekend voor me en kwam uit dat ik ook minstens 10mm moest nemen... Maar dan stel ik mij de vraag of die niet gaat tegen de wielbogen van de kasten slagen...speedy schreef:houd toch genoeg over om het wiel te centreren met 5 mm![]()
denk namelijk dat het net past![]()
Anders kun je niet zo laag want gaat die irritant schuren![]()
zou het ff passenpaar mm ertussen is voldoende

Vreemde toestand die KW voor een MINI... Momenteel heb ik 5mm steken, maar heb geen LM's om het te proberen... En er al kopen en het dan niet passen...
It's better to BurnOut, than to Fade away....
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
tirex had een BBK he... wellicht dat dat ook mee telde..FastToy schreef:Ik heb het ooit is aan Tirex gevraagd en die had het berekend voor me en kwam uit dat ik ook minstens 10mm moest nemen... Maar dan stel ik mij de vraag of die niet gaat tegen de wielbogen van de kasten slagen...speedy schreef:houd toch genoeg over om het wiel te centreren met 5 mm![]()
denk namelijk dat het net past![]()
Anders kun je niet zo laag want gaat die irritant schuren![]()
zou het ff passenpaar mm ertussen is voldoende
![]()
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors