Spraakbesturing van Duits naar Nederlands kan dat?...Gelukt!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zolang je maar NIET naar BMW Den Haag gaat...die kunnen nog geen Mini van een golf onderscheiden 

- Clubman76
- Nieuwsgierig
Bericht
Net mini den haag gesproken, het kan, 2 uur werkplaats tarief 220 euro.
Alleen kreeg ik erbij te horen wanneer er tijdens de software verandering iets kapot gaat dit kosten klant zijn.
Gebeurt het vaak dat er iets kapot gaat dat jij/jullie weet?
Alleen kreeg ik erbij te horen wanneer er tijdens de software verandering iets kapot gaat dit kosten klant zijn.
Ik begrijp het wel,maar snap het niet...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
er kunnen geen dingen kapot gaan tijden de software update en ze vinden het erg vreemd dat er een bmw dealer bestaat die niet eens weet dat de taal veranderd kan worden
Wat ik al zei is dat de taal in de boordcomputer aangepast word en niet zo zeer alleen in de navi .
Als je chiptuning hebt word deze wel overschreven en staat die weer in de fabrieksinstelling . Sommige mini's kunnen wel meer als een halve dag aan de computer hangen terwijl andere (denk hoe nieuwer hoe sneller) met een paar uur klaar zijn omdat er dan weinig upgedate moet worden .
Ik heb voor de update (taal veranderen ) 75 euro betaald maar de dealer gaf aan dat zij hadden verwacht dat het veel sneller zou gaan en dat zij een vergissing hadden gemaakt in mijn voordeel
(normaal rond de 300 euro ) Dit was in Almelo de eerste keer dat ze taal moesten aanpassen
Dus je kunt maar op 1 manier de taal aanpassen en dan heb je gelijk spraakherkenning in het nederlands
(wel ff duidelijk zeggen dat je nederlands wilt
)

Als je chiptuning hebt word deze wel overschreven en staat die weer in de fabrieksinstelling . Sommige mini's kunnen wel meer als een halve dag aan de computer hangen terwijl andere (denk hoe nieuwer hoe sneller) met een paar uur klaar zijn omdat er dan weinig upgedate moet worden .
Ik heb voor de update (taal veranderen ) 75 euro betaald maar de dealer gaf aan dat zij hadden verwacht dat het veel sneller zou gaan en dat zij een vergissing hadden gemaakt in mijn voordeel

Dus je kunt maar op 1 manier de taal aanpassen en dan heb je gelijk spraakherkenning in het nederlands

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Belachelijk zeg...Clubman76 schreef:Net mini den haag gesproken, het kan, 2 uur werkplaats tarief 220 euro.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik zou het toch goed afspreken met die dealer. Als zij je ECU slopen door de softwareupdate fout uit te voeren dan is dat je eigen risico?speedy schreef:ik denk dat ze bedoelen met "kapot gaan " dat er tuning software overschreven kan worden en dat ze daar niet voor op draaien![]()
En dat is overal zo .

- GreyCooperS
- Forum Junky
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors