Ruitenwisser interval
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
idd interval is gewoon inschakelen en om de X aantal seconden gaan de wissers heen en weer.
Op de BC kan ik niks vinden van instellingen
Op de BC kan ik niks vinden van instellingen
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
ah?? Heb je ondertussen ook eens gekeken of je de sensor kan instellen. Zit nu in boekje te zoeken maar momenteel nog niks over gevonden
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
heb dit geprobeerd maar lukt niet.
Na set/info krijg ik service of set maar dan is het ofewel bij set klok en datum die kan worden ingesteld of als ik naar info ga krijg ik service over alles van onderhoudsinterval maar niks over de ruitenwissers.
Raar maar waar??
@speedyspeedy schreef:knopje links bc indrukken tot die op set/info staat dan lang vasthouden , dan zie je set staan als het goed is, weer lang bc knopje inhouden en dan kun je met kort indrukken van bc knop de gevoeligheid veranderen . ik heb hem op stand drie
Na set/info krijg ik service of set maar dan is het ofewel bij set klok en datum die kan worden ingesteld of als ik naar info ga krijg ik service over alles van onderhoudsinterval maar niks over de ruitenwissers.
Raar maar waar??
- Spollie
- Nieuwsgierig
Bericht
Volgens mij krijg je niet alle opties te zien als de motor draait (waarschijnlijk zodat je er tijdens het rijden niet mee kunt spelen). Heb je het al met alleen contact aan geprobeerd?geertm1969 schreef:@speedyspeedy schreef:knopje links bc indrukken tot die op set/info staat dan lang vasthouden , dan zie je set staan als het goed is, weer lang bc knopje inhouden en dan kun je met kort indrukken van bc knop de gevoeligheid veranderen . ik heb hem op stand drie
Raar maar waar??
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Heb beiden geprobeerd en met beide sleutels geprobeerd. Let wel het is niet zo een sleutel het is er eentje die je in het dashboard moet steken.
Heb deze uitleg op de internet gevonden
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... ,+R55,+R57
Wat ik te zien krijg is niet wat op die site te zien is. Ik denk dat dit bij jou wel klopt.
Verdomme iedere keer ik van de garage kom is er ook wel iets anders die dan weer niet meer in orde is. Ik word er gek van
Heb deze uitleg op de internet gevonden
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... ,+R55,+R57
Wat ik te zien krijg is niet wat op die site te zien is. Ik denk dat dit bij jou wel klopt.
Verdomme iedere keer ik van de garage kom is er ook wel iets anders die dan weer niet meer in orde is. Ik word er gek van
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Yep zou met deze bediening normaal zijn. Kun jij eens proberen zoals vermeld in bovenstaande of je de instelling van gevoeligheid kan veranderen.
Er is een link naar een filmpje zoals het moet in vorige post
Thanks
Er is een link naar een filmpje zoals het moet in vorige post
Thanks
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Van mij mag dit als je daar tijd voor hebt. Vrees wel een beetje voor de zaak maar je weet maar nooit. Ik zal u mijn adres geven via pm. Laat maar weten wanneer je denkt langs te komen.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors