Bijgeleverd ?
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Bij ons zat er ook keurig de gevaren driehoek, verbandtrommel, lampensetje en camera bij en tevens in een keurig mini tasje een flesje olie. Hoewel dat laatste ons ook zorgen baarde en de gedachte meteen naar de oude mini's gingen.
We hebben ooit een Mini van gehad waar achterin een jerrycan olie en koelwater stond, eleke rit bijvullen....!
We hebben ooit een Mini van gehad waar achterin een jerrycan olie en koelwater stond, eleke rit bijvullen....!
Laatst gewijzigd door Helenk op 17 feb 2007, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt trouwens voor het maken van de foto's!!
Ik heb ook geen krik, maar jij hebt de 17 inch crownspokes met Run Flat. Geen krik nodig!
Wow... dat zit mooi weggewerkt!! De ideale plek. Die houders heb ik niet. Zal ze maar eens snel ophalen bij Renova, want zo los in de achterbak is echt waardeloos!Ries schreef:
Maar tijdens mijn speurtocht naar de vakjes etc ben ik geen krik tegen gekomen. Is dit enkel als je ook een reserve wiel hebt besteld? Ik heb wel een set 15" orginele LM's en extra de 17" crwonspokes. Wel zit er een compressortje achterin. Zit er bij jullie wel een krik in?
Bedankt trouwens voor het maken van de foto's!!

Ik heb ook geen krik, maar jij hebt de 17 inch crownspokes met Run Flat. Geen krik nodig!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@CooperS-lightningblueheb je nog een folder liggen van de R56. Vast wel. Kijk maar eens op pagina 72, plaatje rechts boven
Ik was vandaag nog bij Renova (mijn t-shirt was binnen) en heb aan bernard gelijk eens gevraagd naar die krik. Blijkbaar doen ze (MINI) hem er tegenwoordig wel standaard in.
Je kan hem ook los bestellen maar dan is het iets van 59,-
Gelijk ook even de nieuwe "maart-prijslijst" meegenomen en zag dat het opbergpakket er tegenwoordig idd standaard in zit, stond ook in ergens in een ander draadje. Mogen ze gerust doen als ze het kunnen leveren.

Ik was vandaag nog bij Renova (mijn t-shirt was binnen) en heb aan bernard gelijk eens gevraagd naar die krik. Blijkbaar doen ze (MINI) hem er tegenwoordig wel standaard in.

Je kan hem ook los bestellen maar dan is het iets van 59,-

Gelijk ook even de nieuwe "maart-prijslijst" meegenomen en zag dat het opbergpakket er tegenwoordig idd standaard in zit, stond ook in ergens in een ander draadje. Mogen ze gerust doen als ze het kunnen leveren.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Ries:
Ik heb hier veel folders liggen en er is er maar één die verder gaat dan 72, dat plaatje wat ik dan zie is de middenarmsteun.
Wat voor T-shirt had je besteld?! Er schijnt ook een Lightning Blue MINI Tshirt te zijn. Wel toepasselijk bij de auto natuurlijk. Eens vragen binnenkort.
Ik heb hier veel folders liggen en er is er maar één die verder gaat dan 72, dat plaatje wat ik dan zie is de middenarmsteun.
Wat voor T-shirt had je besteld?! Er schijnt ook een Lightning Blue MINI Tshirt te zijn. Wel toepasselijk bij de auto natuurlijk. Eens vragen binnenkort.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, daar sla je nu precies de spijker op de kop!!!: ALS ze het kunnen leveren!!
Ries schreef:@CooperS-lightningblueGelijk ook even de nieuwe "maart-prijslijst" meegenomen en zag dat het opbergpakket er tegenwoordig idd standaard in zit, stond ook in ergens in een ander draadje. Mogen ze gerust doen als ze het kunnen leveren.

- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Overigens errug vreemd dat zoiets niet standaard is, en blijkbaar ook dealerafhankelijk is......
Binnenkort ook maar eens gaan buurten bij de dealer....
Dat is blz. 73CooperS-lightningblue schreef:@Ries:

Overigens errug vreemd dat zoiets niet standaard is, en blijkbaar ook dealerafhankelijk is......

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@CooperS-lightningblue Tee HeartBeat (verlaat verjaardags k-do).

Je bedoelt waarschijnlijk de Tee Story
Is ook erg leuk als je een blauwe MCS hebt!
Om nog een beetje on-topic te blijven
, armsteun staat op pag 73 maar op pag 72 staat de in delen neerklapbare bank en is de gevaren3hoek te zien.

Je bedoelt waarschijnlijk de Tee Story

Om nog een beetje on-topic te blijven

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu zie ik hem pas....
Woepsie!Ries schreef:Om nog een beetje on-topic te blijven, armsteun staat op pag 73 maar op pag 72 staat de in delen neerklapbare bank en is de gevaren3hoek te zien.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ken hem wel redelijk, maar niet echt met accessoires. 
Heb ook dat nieuwe "Keep it MINI" boekje. Staan ook veel gave dingen tussen die 65 pagina's!

Heb ook dat nieuwe "Keep it MINI" boekje. Staan ook veel gave dingen tussen die 65 pagina's!

- Mellowyellow
- Nieuwsgierig
Bericht
Enig idee of dat bevestigingsmateriaal voor de gevarendriehoek gewoon te bestellen is.
En te bevestigen op de achterklep van een R 56.
Zijn er dan misschien ook dealers die Mini's standaard met bovenstaande voorziening uitrusten?
Gr. MY
En te bevestigen op de achterklep van een R 56.
Zijn er dan misschien ook dealers die Mini's standaard met bovenstaande voorziening uitrusten?
Gr. MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Same here, maar ik geloof het wel. Als ik ooit nieuwe banden onder m'n Mini set ga ik die krik en wielmoersleutel wel even claimen bij ze.Robbee schreef:Ik heb geen krik, ook geen wielmoersleutel en ook geen compressor.
Komt omdat er runflats onder zitten volgens de verkoper.
Zelfs geen lampensetje, zal straks de dealer eens bellen.![]()
Grtz,
Robbee
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors