Hebt je nu problemen zonder wieluitslagbegrenzers?Des schreef:Nou moet ik sowieso nog terug om de wieluitslagbegrenzers erop te laten zetten...
Slotbouten ?
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee niks, maar ze horen er wel op... schijntMaaij schreef:Hebt je nu problemen zonder wieluitslagbegrenzers?Des schreef:Nou moet ik sowieso nog terug om de wieluitslagbegrenzers erop te laten zetten...
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
"iez gratizzz" zegt de dealer.Maaij schreef:Dit zeggen ze
Ik heb 2 setjes JCW velgen gehad zonder begrenzer en nog nooit problemen mee gehad. kost alleen maar geld
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hmmm ik heb net last minute 3 weken skiën in lapland geboekt, en ga zaterdag al weg. Voor die tijd ga ik niet meer langs de dealer dus misschien bedenk ik me wel in de tussentijdMaaij schreef:Dat is beter
Nadeel is wel dat je draaicircel groter is geworden. Keren en parkeren is lastiger
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- rpvrpv
- Nieuw Lid
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
heb je er voor moeten betalen ?? of zijn ze ze coulant om ze zo erop te ztten , want in de folder staat bij alle velgen "inclusief slotbouten".
Ik heb er ook geen opzitten , en toen ik dat vertelde van de folder keken ze bij mini alsof ze nergens van wisten.
ze zouden me terugbellen erover, maar tot op heden nog niks gehoord( 2 weken gelden ) .
Ik heb er ook geen opzitten , en toen ik dat vertelde van de folder keken ze bij mini alsof ze nergens van wisten.
ze zouden me terugbellen erover, maar tot op heden nog niks gehoord( 2 weken gelden ) .
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb er niets voor betaald. Zou ook te gek zijn, auto is 3 weken oud en het staat duidelijk in de folder.
Ze deden in eerste instantie wat ontwijkend : "We weten niet of ze erop horen, we zullen het aan BMW voorleggen".
Heb een beetje opgespeeld dat ze zich niet moeten verstoppen achter BMW
Toen hebben ze ze meteen besteld
Tegelijk met het monteren van die dingen hebben ze een bout op de dynamo aangetrokken. Bleken ze een brief van BMW over te hebben gehad.
Er zullen er binnenkort wel meer naar de dealer worden geroepen.
Grtz,
Rob
Ze deden in eerste instantie wat ontwijkend : "We weten niet of ze erop horen, we zullen het aan BMW voorleggen".
Heb een beetje opgespeeld dat ze zich niet moeten verstoppen achter BMW
Toen hebben ze ze meteen besteld
Tegelijk met het monteren van die dingen hebben ze een bout op de dynamo aangetrokken. Bleken ze een brief van BMW over te hebben gehad.
Er zullen er binnenkort wel meer naar de dealer worden geroepen.
Grtz,
Rob
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik ben er een keer geweest, was aan het rondkijken om de nieuwe R56 aan te schaffen.
Had een spijkerbroek aan en de verkoper keek me aan met een air van "Wat kom jij in hier doen ?".
Ben meteen weggelopen
Ik heb intussen van een aantal mensen ditzelfde gehoord.
Niet zo'n beste beurt.
Misschien willen ze alleen maar BMW's verkopen.
Ze zijn ook geen Mini dealer, maar Mini partner.
Grtz,
Rob
Had een spijkerbroek aan en de verkoper keek me aan met een air van "Wat kom jij in hier doen ?".
Ben meteen weggelopen
Ik heb intussen van een aantal mensen ditzelfde gehoord.
Niet zo'n beste beurt.
Misschien willen ze alleen maar BMW's verkopen.
Ze zijn ook geen Mini dealer, maar Mini partner.
Grtz,
Rob
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors