van 2 naar 3 zitplekken wie kan me helpen?
- Vespaman
- Enthousiast
Bericht
Re: van 2 naar 3 zitplekken wie kan me helpen?
Kijk eerst even op je kentekenbewijs hoeveel zitplaatsen hierop staan. Lijkt mooi om even een gordel erbij te sleutelen, maar als op je kentekenbewijs maar staat 4 zitplaatsen, gaat het niet, ben je gewoon in overtreding als je er met 5 personen inzit.
- figlio del commesso
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: van 2 naar 3 zitplekken wie kan me helpen?
Denk eraan dat een clubman bij de RDW 4 zitplaatsen heeft geregistreerd. Als je het netjes wil doen, zul je langs de RDW moeten om 5 zitplaatsen op kenteken te krijgen. Dat is een kansloze weg, denk ik.
Je bent dus in principe met 5 mensen in overtreding en je verzekering kan potentieel moeilijk doen bij bv vergoeding van geclaimde inzittende schade. (Of erger).
De kans dat je aangehouden wordt is vrij klein en de kans dat de verzekering moeilijk doet ook. Maar in geval van uitkering van een inzittende verzekering gaat het al snel over de grote getallen. Aan jou de keuze.
Je bent dus in principe met 5 mensen in overtreding en je verzekering kan potentieel moeilijk doen bij bv vergoeding van geclaimde inzittende schade. (Of erger).
De kans dat je aangehouden wordt is vrij klein en de kans dat de verzekering moeilijk doet ook. Maar in geval van uitkering van een inzittende verzekering gaat het al snel over de grote getallen. Aan jou de keuze.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors