
Spanner is 95 euro incl montage bij de dealer.
Je hoort de ketting tegen de geleiders aankomen en dat geeft een klote geluid !! Spanner kan niet goed op druk komen in het begin en met een nieuwe heb je daar geen last meer van.
150 euro inc montage heb ik betaald bij de dealerspeedy schreef:Kettingspanner vervangen en dan is het weg Frankiehad ik ook.
Spanner is 95 euro incl montage bij de dealer.
Je hoort de ketting tegen de geleiders aankomen en dat geeft een klote geluid !! Spanner kan niet goed op druk komen in het begin en met een nieuwe heb je daar geen last meer van.
Hmm zal voortaan maar ff orienteren bij een andere dealer in de buurt. Remvloeistof moet ook vervangen wordenspeedy schreef:Dusseldorp epseS-67 schreef:23 euro dacht ik
@speedy : welke dealer liet jij het doen? Als het goed is moet elke dealer gewoon standaard prijzen hebben toch of heb ik het mis?dealer prijzen zijn absoluut niet gelijk !
Blackbird schreef:Bij mij is paar weken terug kettingspanner vervangen. Heeft niet geholpen. Het op peil houden van de olie scheelt wel, maar lost het gerammel niet op. Na het starten blijft ie de eerste kilometer een tractorgeluid produceren. Het olieverbruik van mijn Mini is momenteel gigantisch. Maar liefst 1 liter op 400/500 km. De achterkant van de Mini wordt snel vies en vettig en dat is geen straatvuil. Mijn dealer (Van Laarhoven-Eindhoven) is zoekende naar wat nu te doen. Is heel behulpzaam. Voorlopig kom ik elke vrijdag bij hen langs om olie te peilen, bij te vullen en het verbruik te noteren. A.s. vrijdag benieuwd hoe het dan is. Ik heb mijn Mini pas 6 maanden en zit nog in garantieperiode Mini Next. Hoef nu gelukkig ook de olie niet meer te betalen. Kost € 28 per liter. Ik had het omgerekend...met het huidig verbruik was dat ruim € 80 p/mnd. Nu heeft mijn dealer dat overgenomen, zij declareren het bij Mini.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors