En andere schoenen in de auto, mmm....ik weet het niet hoor. Wat Laine, als op en top mini-chickie beetje charmant in en uitstappen (alhoewel dat moeilijk gaat met een mattenset aan je hiel...

Yvon schreef:Ik ken het probleem, ik heb ook een mooi rond gaatje in mijn mattenset....en ook ongeveer na 10.000km.
En andere schoenen in de auto, mmm....ik weet het niet hoor. Wat Laine, als op en top mini-chickie beetje charmant in en uitstappen (alhoewel dat moeilijk gaat met een mattenset aan je hiel...)
Laine schreef:Ik ben wel een echte Mini-vrouw en wil dus ladylike in- en uit de auto stappen.![]()
Maar een ander paar schoenen is inderdaad ook een idee. Of die metalen traandingen?![]()
Ik moet zo naar de garage. Zal daar eens informeren of er inmiddels nog andere,
betere matten te koop zijn.
Nou nou toch niet alleen voor de dames.Laine schreef:Met mijn high heels gaat het nog steeds prima, alleen die matten hè...Die mat
begint al aardig aan mijn naaldhak te hangen, ja...(ook tijdens het rijden
)
Enige mogelijke remedie volgens een verkoper bij BMW (die in een automaterialenzaak had
gewerkt) is een dubbel gestikte (stoffen) mattenset van ongeveer 50 E, wel met Mini-logo, maar geen originele.
Heb er uit wanhoop maar een besteld om uit te proberen. Dit zou een goede mat moeten zijn.
Ik houd de high heelsdames op de hoogte over het maximaal aantal haalbare kilometers met de nieuwe set!
Ja leuk is dat he.bullie schreef:verwarrend ook deze laatste twee berichten: bullie en bukkie, en allebei een zwarte mini S, met maar heeeeel subtiele verschillen
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors