Petitie voor Sharpsafer!

De 2e generatie vanaf 2006
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jan 2010, 18:29

En mijn relatie is niet zoals die van jou Fred! :lachuh
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 19:15

je laat je vriendin met je auto rijden? Ik heb gewoon mijn auto aan mijn vriendin verkocht :mrgreen:.

Klopt zij zou aan mijn voeten zitten :mrgreen:
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 19:32

Ik vind dat zolang je thuis woont, je volgens de regels van je ouders moet volgen.
Als dat je niet aanstaat, dan ga je maar alleen wonen.

je zal in je leven wel meer geconfronteerd worden met regels en beperkingen. als je telkens iemand anders nodig hebt om het voor jou op te lossen (petitie) vind ik het maar zielig.

(hou je niet in met de negatieve karma :p )
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

05 jan 2010, 20:00

Ik vind dat je als jonge volwassene , je ouders op een reële manier mag overtuigen van datgene wat jij graag wilt helemaal niet hetgene is wat je ouders er van denken. (leuke zin hè :lol: )
Ik zeg dan ook, top actie deze petitie! :icon_top:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 20:20

Helemaal niets mis met deze petitie.

ow en snans ... bend the rules, rule the bends. live your life? Haal dat dan maar uit je onderschrift ...
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 20:20

Zolang je het 100% zelf betaalt lijkt mij er geen vuiltje aan de lucht en draag je ook 100% de verantwoordelijkheid. Zeker als de auto ook op jouw naam staat ... en dan is het gewoon :bleh paps.

Alleen :? is het bij Sharp dat niet helemaal het geval. Je paps denkt op een of ander manier mede-eigenaar te zijn van de auto. Afgezien van de 20% medefinanciering ... of gift weet ik het fijne er niet van :surrender

Zo geldt het ook voor stellen .. als je samen besluit een auto te kopen dan is het helemaal niet vreemd dat wederhelft ook even mee beslist. Uiteraard is de één meer een Minioot dan de ander en levert dat wat discussie ... het hebben van een Mini is immers het hebben van een doorgeschoten hobby maar je moet daardoor ook geen belegde boterham minder om gaan eten.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 20:45

Fred schreef:Helemaal niets mis met deze petitie.

ow en snans ... bend the rules, rule the bends. live your life? Haal dat dan maar uit je onderschrift ...
zolang je thuis woont, zijn je ouders verantwoordelijk voor je.
ik ben verantwoordelijk voor mezelf, en bijgevolg verantwoordelijk voor mijn daden.
MaVaEe
Koeien-teller

05 jan 2010, 21:16

Hoezo zouden mijn ouders verantwoordelijk voor mij zijn? :s
Afbeelding
sharpsafer
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jan 2010, 08:44

Bonne, laat ons toch ff een meet doen bij mij thuis :mrgreen:
coendek
Stoepsleutelaar

06 jan 2010, 08:48

MaVaEe schreef:Hoezo zouden mijn ouders verantwoordelijk voor mij zijn? :s
bij mij iig niet :lol:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2010, 09:20

Rare discussie ....
In Nederland ben je op de dag dat je 18 wordt handelingsbekwaam en wordt je volledig verantwoordelijk gesteld voor alles wat je doet en laat. Je paps en mams hebben dan nagenoeg niets meer over je te zeggen en bepaal je en heb je je eigen leven.
Ook als je nog bij je ouders thuis woont dan heb je, voor de goede vrede, wel te houden aan de huisregels maar voor de rest wordt je geacht een zelfstandig denkend mens te zijn en onafhankelijk beslissingen te kunnen nemen.
MaVaEe
Koeien-teller

06 jan 2010, 09:40

Mijn pa is allang blij als ik het bier bijvul als ik het laatste flesje uit de koelkast pak! :mrgreen:
Afbeelding
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 jan 2010, 13:17

mushrop schreef:Ik hoef trouwens niet met m'n ouders te discusieren, maar met 'n vrouw... (even voor de duidelijkheid :wink: )

dus ook nadat je geen verantwoordng hoeft af te leggen aan je ouders, is er vast wel iemand anders die het niet wil... :s
Spijker op zijn kop ... ik heb dat probleem ook.

Maar als oplossing. gewoon die set eronder knallen op de hoogste stand en dan langzaam naar beneden schroeven.. of werkt dat zo niet :mrgreen:
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 jan 2010, 13:21

snans schreef:Ik vind dat zolang je thuis woont, je volgens de regels van je ouders moet volgen.
Als dat je niet aanstaat, dan ga je maar alleen wonen.

je zal in je leven wel meer geconfronteerd worden met regels en beperkingen. als je telkens iemand anders nodig hebt om het voor jou op te lossen (petitie) vind ik het maar zielig.

(hou je niet in met de negatieve karma :p )
Zo.. zet jij je eens lekker op ramkoers zeg.
Ik begrijp niet wat de bepaling wat te doen met je eigen auto te maken heeft met thuiswonen. :s
Maar geen negatieve Karma.. ieder heeft recht op zijn/haar mening.

Ar.
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 jan 2010, 13:26

Trouwens.. die financiering van je vader.. is dat financial of operational lease ;-)

Bij het eerste ben je wel 100% eigenaar van je auto en heet je vader alleen maar een geldelijke vordering. ;)

Ik had vroeger iets soortgelijks met motorrijden. "Over mijn lijk" waren mijn vaders wijze woorden... na het overleggen van de familie-fotoalbums uit de oude doos, waar hij met zijn kuif achterover met een BSA over een schans van 1.5 meter hoog aan het razen was, was de discussie snel van tafel en had ik mijn motorfiets :yeah

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”