Het is toch erg ook, moet je als dealer een vraag gaan stellen hier.. Maar ik heb een klant en die wil een derde gordel in zijn nieuwe MINI.. Weten jullie hier een oplossing voor...
Groetjes,
Linda/ MINI Veenendaal
Derde gordel achterin MINI
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
of nieuwe mini laten maken
Ik weet dat dit in België onmogelijk is omdat je mini dan terug door een keuring moet gaan omdat je hem dan als prototype moet laten inschrijven (5 ipv 4 personen) vandaar dat dit nogal lastig is.
Maar in nederland zijn de regels mij totaal onbekent dus mss kan iemand hier een aanvaardbare optie geven?
veel succes met u zoektocht naar een oplossing.
Re: Derde gordel achterin MINI
Nieuwe achterbank laten instaleren met nieuwe bevestigingspunten?Let's MINI schreef:Het is toch erg ook, moet je als dealer een vraag gaan stellen hier.. Maar ik heb een klant en die wil een derde gordel in zijn nieuwe MINI.. Weten jullie hier een oplossing voor...
Groetjes,
Linda/ MINI Veenendaal
of nieuwe mini laten maken

Ik weet dat dit in België onmogelijk is omdat je mini dan terug door een keuring moet gaan omdat je hem dan als prototype moet laten inschrijven (5 ipv 4 personen) vandaar dat dit nogal lastig is.
Maar in nederland zijn de regels mij totaal onbekent dus mss kan iemand hier een aanvaardbare optie geven?
veel succes met u zoektocht naar een oplossing.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank. 
Bij de MINI R56 Coupe lijkt het me zowieso niet lekker zitten; zo boven op de gordelsloten...
Dan moet je de achterbank gaan ombouwen, zodat je een zitplaats(je) tussen de gordelsloten krijgt. En dan mag je het probleem oplossen om de gordelbevestigingspunten zodanig vast te krijgen dat ze bij een aanrijding wel de passagier op de plek houden...

Bij de MINI R56 Coupe lijkt het me zowieso niet lekker zitten; zo boven op de gordelsloten...
Dan moet je de achterbank gaan ombouwen, zodat je een zitplaats(je) tussen de gordelsloten krijgt. En dan mag je het probleem oplossen om de gordelbevestigingspunten zodanig vast te krijgen dat ze bij een aanrijding wel de passagier op de plek houden...
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
vandaar dat je in belgie dus die aansluitpunten niet mag aanpassen.Robert schreef:Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank.
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Heb ik al geprobeerd om ze een Clubman te verkopen.. Maar het wil me niet lukken...Robert schreef:Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank.
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Het moet wel kunnen, ik heb het namelijk wel eens eerder gehoord.. Ik zoek nog steeds verder en oplossingen zijn nog steeds welkom...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors