Ik ben net terug van enkele daagjes Legoland in Gunzburg.
Toen ik aankwam bij het hotel bleek na het uitladen mijn kofferdeksel niet meer in het slot te vallen.
Na enkele keren op het knopje van de afstandsbediening voor koffer openen te drukken zag ik een
lipje in het slot verschuiven waarna het kofferdeksel toch in het slot valt.
Nu komt dit probleem telkens weer voor.
Herkent er iemand van jullie dit probleem?
Ik ga toch even bij de dealer want de mini is nog maar 8 maand.
Ook komt de brandblusser steeds los (klepjes houden het gewicht niet).
Pascal.
Problemen met kofferslot
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Re: problemen met kofferslot
Ga maar langs bij de dealer, is nog in garantie,
en voor die brandblusser moeten ze ook maar iets op vinden. (mijne ligt in de koffer netjes uit de weg
)
Aja dat is mijn gedacht toch.
en voor die brandblusser moeten ze ook maar iets op vinden. (mijne ligt in de koffer netjes uit de weg

Aja dat is mijn gedacht toch.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
check mijn topic, heb hetzelfde voor.
nieuw kofferslot is in bestelling, valt uiteraard binnen de garantie!
die brandblusser moeten ze ook maar iets op vinden. (bij mij was het mijn gevarendriehoek die los lag. De dealer heeft achteraf gratis een houder aan het kofferdeksel gemonteerd, nu zit en blijft alles netjes op zijn plaats)
nieuw kofferslot is in bestelling, valt uiteraard binnen de garantie!
die brandblusser moeten ze ook maar iets op vinden. (bij mij was het mijn gevarendriehoek die los lag. De dealer heeft achteraf gratis een houder aan het kofferdeksel gemonteerd, nu zit en blijft alles netjes op zijn plaats)
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat is (bij mij althans) niet het probleem, er is niets dat de klep hindert in het sluiten, het slot wil gewoon niet dicht wanneer de klep erin valt. precies alsof het slot niet merkt dat er een klep in valt. tot ik nogmaals op de kofferknopje op de afstandsbediening druk, dan wil hij wel weer correct sluiten.ossie1972 schreef:Heel soms wil de hoedenplank de achterklep tegen houden. Mijn Mini monteur heeft hem even op de knie gelegd en hem al verend gebogen.
- Pascal R
- 4 op een rij!
Bericht
Ik was vanmiddag bij de dealer in Tielt en die
heeft inderdaad een nieuw slot gemonteerd (was op stock)
Wat betreft het probleem met de brandblusser was men vergeten 2 vijsjes vast te zetten
op het moment dat ik hem kocht.
Dus probleem opgelost.
Toch bedankt voor jullie reacties.
Pascal.
Ter info: Mijn verbruik van de trip naar Duitsland (1400 km) aan 120-130 km/uur is 4.8L.
Ik ben hierover best tevreden.
heeft inderdaad een nieuw slot gemonteerd (was op stock)
Wat betreft het probleem met de brandblusser was men vergeten 2 vijsjes vast te zetten
op het moment dat ik hem kocht.
Dus probleem opgelost.
Toch bedankt voor jullie reacties.
Pascal.
Ter info: Mijn verbruik van de trip naar Duitsland (1400 km) aan 120-130 km/uur is 4.8L.
Ik ben hierover best tevreden.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors