Achterruitsproeier
- RIK
- Nieuw Lid
Bericht
Achterruitsproeier
Mijn achterruitsproeier functioneert niet. In het forum heeft men het erover om het gaatje te doorprikken. Waar b evindt zich dit gaatje. Kan het niet direct vinden in de ruitenwisser.Alvast bedankt voor een antwoord.
Ik ben in het bezit van een MINI-ONE november 2003. Ik heb ongeveer 44.000 km gereden zonder problemen totnogtoe
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi,Rik
op de ruitenwisser zelf zit achteraan (rechts) een zwart kapje,dit kapje kun je eraf "klikken".nu kun je het gaatje v/h kapje doorblazen.
als je het kapje verwijdert hebt kun je ook de spuitnippel zien en doorprikken en/of blazen.
hierna eerst even proberen of water uitkomt voordat je het kapje terugplaatst.
succes.
Greetz,Zmorf
op de ruitenwisser zelf zit achteraan (rechts) een zwart kapje,dit kapje kun je eraf "klikken".nu kun je het gaatje v/h kapje doorblazen.
als je het kapje verwijdert hebt kun je ook de spuitnippel zien en doorprikken en/of blazen.
hierna eerst even proberen of water uitkomt voordat je het kapje terugplaatst.

succes.
Greetz,Zmorf
- RIK
- Nieuw Lid
Bericht
achterruitsproers
Hartelijk dank aan zmorf voor zijn snelle reactie. Heb alles gedaan zoals je aangegeven had, maar geen resultaat. Het zal een dieperliggend probleem zijn.
Ik ben in het bezit van een MINI-ONE november 2003. Ik heb ongeveer 44.000 km gereden zonder problemen totnogtoe
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi Rik,
komt er wel water uit de spuitnippel ?
ik heb het gaatje namelijk doorgeprikt,en was verrast tot hoever ik het ijzerdraadje kon duwen wel bijna 10 cm........
werkt de voorruit sproeier wel goed ?
misschien is de aansluiting voor de achterruitsproeier losgeschoten van de pomp.
SUCCES.
Greetz ,Zmorf
komt er wel water uit de spuitnippel ?
ik heb het gaatje namelijk doorgeprikt,en was verrast tot hoever ik het ijzerdraadje kon duwen wel bijna 10 cm........
werkt de voorruit sproeier wel goed ?
misschien is de aansluiting voor de achterruitsproeier losgeschoten van de pomp.
SUCCES.
Greetz ,Zmorf
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors