Uitdeuken zonder spuiten/spuitwerk interieur + exterieur

De 2e generatie vanaf 2006
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

Uitdeuken zonder spuiten/spuitwerk interieur + exterieur

28 jun 2009, 20:05

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een adres/adressen in Utrecht e.o. waar ze voor een goede prijs ( :mrgreen:) een klein deukje (winkelwagentje?) in mijn deur kunnen verwijderen zonder te spuiten. Ik ben her en der geweest bij de schadeherstelbedrijven/garages maar overal kom ik op ongeveer 100 euro of meer uit en dat vind ik wat veel voor zo'n deukje.

Tevens zoek ik een spuiter die:

- de deurpanelen (die nu standaard checkered zijn) in de kleur piano black kan spuiten (incl. demonteren en monteren) zodat ze dezelfde kleur hebben als mijn piano black dashboard panelen. Bij een paar bedrijven vroegen ze rond de 200 euro (en bij de meeste moet ik zelf de panelen demonteren).

- grill (randen) kan spuiten in de kleur van mijn auto (laserblue metallic) bij navraag gemiddeld 125 euro
- koplampringen kan spuiten in de kleur van mijn auto (laserblue metallic)

Het moeten wel mensen zijn die dit vakkundig kunnen doen en vakwerk afleveren.

Graag hoor ik jullie reacties!

Alvast bedankt.
M-iNdO
your non average MINI driver
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

28 jun 2009, 20:10

Vraag Menno maar. Ik heb er hele goede ervaringen mee :)
Laine
One wheel wonder
One wheel wonder

30 jun 2009, 17:33

Is er ook zoiets in Zuid- Limburg, goed maar niet al te duur? Ik heb ook een klein (eerste) dutsje in de lak!
Waarschijnlijk door een of andere Miep die de kinderen de deur zomaar hard open heeft laten slaan
tegen mijn mooie Mini :evil: ! Echt ergerlijk, van die mensen die niet opletten (tijdens het boodschappen doen).
Gelukkig zie je het alleen bij bepaald zonlicht, maar toch... Ik heb liever een puntgave Mini. :lol:
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

06 jul 2009, 17:26

Laine schreef:Is er ook zoiets in Zuid- Limburg, goed maar niet al te duur? Ik heb ook een klein (eerste) dutsje in de lak!
Waarschijnlijk door een of andere Miep die de kinderen de deur zomaar hard open heeft laten slaan
tegen mijn mooie Mini :evil: ! Echt ergerlijk, van die mensen die niet opletten (tijdens het boodschappen doen).
Gelukkig zie je het alleen bij bepaald zonlicht, maar toch... Ik heb liever een puntgave Mini. :lol:
Deze zullen er zeker wel zijn, gewoon even rond bellen naar wat schade/herstel bedrijven. Als het niet lukt heb ik wel een adres in Venlo voor je, maar ja dat is niet zuid-limburg :?
Groetjes,

René
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

08 aug 2009, 00:42

Laine schreef:Is er ook zoiets in Zuid- Limburg, goed maar niet al te duur? Ik heb ook een klein (eerste) dutsje in de lak!
Ik heb wellicht een adresje voor je, misschien dat hij ook bij jou in de buurt kom (weet ik niet zeker).

Bij mij zijn de deukjes er perfect uit gehaald.
Je moet zo rekenen op € 50,00 per deel (zeker niet meer) en dat is best goedkoop.
Bij de schadeherstelbedrijven moet je zeker rekenen op ongeveer het dubbele of misschien iets meer.

Als je interesse hebt kan ik je wel de gegevens van "de deukendokter" geven.
Kun je hem bellen en misschien dat hij ook in jouw regio komt.

Niet geschoten is altijd mis. toch?
your non average MINI driver
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

28 sep 2009, 17:52

Al eens gekeken op de volgende site?
http://www.verwenjeauto.nl/Behandelingen.html
Ik heb hier goede ervaringen mee, tijdens een van de MINI verwendagen is er een deukje uit gehaald, perfect gedaan. En volgens mij hebben ze wel een zwak voor mini's :mrgreen:
Succes!
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....

Afbeelding
Black
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Black

21 nov 2009, 15:58

In de regio Zuid Limburg kan dit al voor 35,- per deel. Super resultaat.
Aanvragen bij Autochic 06-53543331.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

21 nov 2009, 17:53

darkwave schreef:Al eens gekeken op de volgende site?
www.verwenjeauto.nl
Ik heb hier goede ervaringen mee, tijdens een van de MINI verwendagen is er een deukje uit gehaald, perfect gedaan. En volgens mij hebben ze wel een zwak voor mini's :mrgreen:
Succes!
Ja, wij hebben echt een zwak voor MINI's. Waanzin toch wat de restylers allemaal op die dagen voor je doen. Zal ik weer een verwendag organiseren??? :wink: dan mogen jullie m'n personal restyler wel ff lenen voor een dagje..... :mrgreen: :wink:

je moet er wel een stukkie vor rijden. Er zijn alleen vestigingen in Brabant.

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”