Welke bandenmaat bij 18"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welke bandenmaat bij 18"
Weet iemand welke bandenmaat het beste is in 18" onder een Clubman S?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb nu 30 mm verlaging ( alleen veren ) dat gaat zonder problemen.
Met schroefset ligt het aan je velgbreedte. Met 7,5 j moet je aardig laag kunnen. Bij 8j kan je ook laag, maar heb je wss een spacer nodig van rond de 5 mm
Met schroefset ligt het aan je velgbreedte. Met 7,5 j moet je aardig laag kunnen. Bij 8j kan je ook laag, maar heb je wss een spacer nodig van rond de 5 mm
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Precies! Bovenstaande maat lijkt mij het beste te passen op een 7,5J brede velg. Op een velg met een breedte van 7J passen volgens mij als beste 205/40/18...?Sven schreef:breedte van de band ligt toch vooral aan de velgbreedte.....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wellicht om...
... de prijs (rft's zijn duurder)
... persoonlijke voorkeur
... risico calculatie (met rft's kun je stukje doorrijden als deze lek zijn)
RFT's zijn idd stugger. Ik onderving dat door gewone banden te nemen met een extra hoge loadindex. Heb op m'n MINI Pirelli RFT's gehad, toen gewone Dunlop en als laatste Bridgestones. De Bridgestones vond ik erg fijn. Wederom, personlijke voorkeur.
... de prijs (rft's zijn duurder)
... persoonlijke voorkeur
... risico calculatie (met rft's kun je stukje doorrijden als deze lek zijn)
RFT's zijn idd stugger. Ik onderving dat door gewone banden te nemen met een extra hoge loadindex. Heb op m'n MINI Pirelli RFT's gehad, toen gewone Dunlop en als laatste Bridgestones. De Bridgestones vond ik erg fijn. Wederom, personlijke voorkeur.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors