op een kiertje open. Dus ik doe hem met de tuimelaar dicht: gaat ie heen en weer, halverwege stoppen, helemaal
omhoog, dan omlaag, halverwege enz. Monteur erbij gehaald en die speelde er wat mee, totdat het raam weer dicht zat.
Toen hij eenmaal binnen was, heb ik het raam nog eens zelf geopend en gepoogd dicht te doen; uiteindelijk ging ie dicht
tot boven, nadat ik het raam in de deur open-stand helemaal omhoog had gedaan. Meerdere malen ging het raam weer op een eigenhandig loopje. Eenmaal goed, toen deur dicht getrokken en voilà. Dacht ik. Tot ik thuiskwam, uitstapte en de deur dicht deed: het zoef-geluidje tot boven toe doet het weer niet!
Had ik éven niet op gelet, anders was ik niet weggereden bij de dealer. Het raam sluit tot redelijk ver boven, maar niet helemaal tot het eind toe, heb ik de indruk. Dit euvel had ik eerst ook al en is verholpen met nieuwe software/ herprogrammeren/ resetten. Wat hebben ze met de Mini gedaan als er alleen maar nieuwe (complete) winterwielen
onder zitten? Hij lijkt wel weer helemaal ontregeld. Morgen maar weer terug naar de garage