Hallo Members ,
Op de r56 zitten ondanks de optie witte knipperlichten toch nog van die lelijke oranje lampjes in (koplamp,zijkant, achterlichten?).
Kan iemand mij vertellen welke lampen (geen oranje dus )ik waar voor nodig heb en van welk merk en welke maat ?
alvast bedankt
Oranje knipperlichten op R56 ?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ok ik heb rondom witte knipperlichtglaasjes en je ziet inderdaad de lampjes zitten: Ik kan me daar werkelijk niet aan storen...
Trouwens: je hebt nog niet eens een R55-57!
Trouwens: je hebt nog niet eens een R55-57!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
thnx !
en over een paar weken heb ik ook een boekje
Wat hebben jullie dikke auto's in de familie
extreem lage uber vette clubman (zie mijn pa er al inzitten
)Die f**k vette rode en helaas was jij er niet bij vanavond maar op foto's vind ik die ook al super dik !!

Wat hebben jullie dikke auto's in de familie

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

De rode wordt binnenkort helaas vervangen door een 3 touring, maar de rest mag er ook wel wezen ja
Ik zal, als ik er straks nog aan denk, eens gauw in mijn boekje piepen
Haha, thanksspeedy schreef:thnx !en over een paar weken heb ik ook een boekje
![]()
Wat hebben jullie dikke auto's in de familieextreem lage uber vette clubman (zie mijn pa er al inzitten
)Die f**k vette rode en helaas was jij er niet bij vanavond maar op foto's vind ik die ook al super dik !!

De rode wordt binnenkort helaas vervangen door een 3 touring, maar de rest mag er ook wel wezen ja

Ik zal, als ik er straks nog aan denk, eens gauw in mijn boekje piepen

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was ook het eerste dat ik veranderd heb
Knipperlicht met chroomcoating, amber, A-symetrisch.

Goedkoop te halen bij Autostyle of andere auto-onderdelen-bedrijven.

Knipperlicht met chroomcoating, amber, A-symetrisch.

Goedkoop te halen bij Autostyle of andere auto-onderdelen-bedrijven.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Philips Silvervision...ik heb ze via newministuff besteld toen, maar zijn vast ook bij de automaterialen zaak te krijgen
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Philips Silvervision kosten volgens mij rond de 20 euro.
Merkloze alternatieven bij AutoStyle en andere automaterialenzaken hebben ze al onder een tientje
Merkloze alternatieven bij AutoStyle en andere automaterialenzaken hebben ze al onder een tientje

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik zag zo snel op internet alleen prijzen van 8 euro, dus ik heb het maar even wat ruimer (en toch aanzienlijk goedkoper als die Philps of Silvertec-lampjes) neergezet.
Volgens mij waren die van mij ook zoietsokke schreef:heb er bij bij de automaterialenzaak 3,95 voor betaald

Maar ik zag zo snel op internet alleen prijzen van 8 euro, dus ik heb het maar even wat ruimer (en toch aanzienlijk goedkoper als die Philps of Silvertec-lampjes) neergezet.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors