IK heb al sinds een tijd last van stotteringen bij het optrekken. Ik heb net als Peter(GreycooperS heeft het maar even gehad) een meer beluchtings gaten in airbox gemaakt. Maar later kwam ik achter dat dat een deel van die stotteringen veroorzaakt met optrekken. Ik dicht getape't om een voorlopig resultaat te bekijken en het was al minder. Toen heb ik de alta gemonteerd. Nog steeds hetzelfde daarna heb ik de Forge BOV eraf gehaald. Geen beter resultaat. Ik kan net waar peter ook last van had niet in hoge versnellingen volgas kunnen optrekken en 4000+ stottert hij ook er op los. Ik wordt er echt niet vrolijk van! Ben vanplan om als eerst een nieuw luchtfilterhuis te plaatsen en dan verder kijken. Ik heb overgens 95, V-Power allebei geprobeerd geen verschil. Nu heb ik een S maar nu kan ik nog geen gas geven.
Had een paar weken geleden gezien dat mijn koelvloeistof net onder min. stond. Nu had ik koelvloeistof gehaald en had ik HEEL LOMP na een rit de dop opengemaakt. Toen spoot het eruit. 3 opnieuw moeten vullen (kon geen ontluchtings nippel vinden neet als de R53 reeks) Elke keer een aantal keer gereden en kon nergenskomen of het spoot langs de dop erweer uit. Via de dealer ontluchtings nippel gevonden(moet ik nog een keer een DY van maken) opnieuw gevuld ontlucht met koude motor. Motor warm laten worden. Koude laten worden bijvullen tot max. Werkte perfect. Heb ondertussen weer 250km gereden vanaf de zaterdag. Niks geen probleem. Nu kom ik thuis weer precies hetzelfde. Morgen maar weer proberen maar heb er een hard hoofd in

En met die deuk erbij wordt ik zo sjaggie van die auto!!!!!!!

Wie kan me helpen?? Iemand ideeen-oplossingen? Alvast bedankt!