Ik zit er aan te denken om mijn huidige velgen (Pace spokes) matzwart te laten spuiten. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik vraag me eigenlijk af wat zoiets kost en of dit wellicht ook via de dealer kan ?
Thanks (again)
Pace spokes spuiten
- Aerodeck
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Aerodeck
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb laatst ook geïnformeerd voor het opknappen van velgen en dat was redelijk shocking ... maar voor alleen spuitwerk .. no idea!
Re: Pace spokes spuiten
Over Wheelcare heb idd positieve verhalen gelezen. Je zou ook Wheeltrim en Linda van Ekris aka Let's Mini kunnen vragen voor een prijsopgave. De laatste twee zijn denk ik duurder en het kost waarschijnlijk meer dan 200 euro. De dealer heeft een samenwerkingsverband met een spuiter die alleen voor bedrijven werkt maar wie weet valt er wat te regelenAerodeck schreef:Ik zit er aan te denken om mijn huidige velgen (Pace spokes) matzwart te laten spuiten. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik vraag me eigenlijk af wat zoiets kost en of dit wellicht ook via de dealer kan ?
Thanks (again)

Ik heb laatst ook geïnformeerd voor het opknappen van velgen en dat was redelijk shocking ... maar voor alleen spuitwerk .. no idea!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Pace spokes spuiten
€ 40,-/velgDoor schreef:Ik heb laatst ook geïnformeerd voor het opknappen van velgen en dat was redelijk shocking ... maar voor alleen spuitwerk .. no idea!
- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Beste Aerodeck,
Heb vanavond mijn velgen opgehaald bij de spuiter.
Zijn 70% glans gespoten, zwart, en zien er werkelijk supermooi uit.
Heb hiervoor € 175,00 betaald.
Kan dit voor mede mini rijders ook wel voor elkaar krijgen.
Kleine beschadigingen zijn geen bezwaar, die haalt hij er ook uit.
De velgen worden gestraald, dan in de epoxy gespoten, geschuurd en dan in de gewenste kleur gespoten. Ral kleuren.
Ik woon in Veenendaal is dit iets voor jou?
Kom je de velgen gewoon brengen en ik regel de rest.
Heb wat foto's van de velgen gemaakt en ga proberen deze hier te posten.
Groetjes,
Clubwoman
Heb vanavond mijn velgen opgehaald bij de spuiter.
Zijn 70% glans gespoten, zwart, en zien er werkelijk supermooi uit.

Heb hiervoor € 175,00 betaald.
Kan dit voor mede mini rijders ook wel voor elkaar krijgen.
Kleine beschadigingen zijn geen bezwaar, die haalt hij er ook uit.
De velgen worden gestraald, dan in de epoxy gespoten, geschuurd en dan in de gewenste kleur gespoten. Ral kleuren.
Ik woon in Veenendaal is dit iets voor jou?
Kom je de velgen gewoon brengen en ik regel de rest.
Heb wat foto's van de velgen gemaakt en ga proberen deze hier te posten.
Groetjes,
Clubwoman
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

Alstu!
En tot morgen!

Alstu!

En tot morgen!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx Rob
clubwoman schreef:En bedankt!!![]()
Kom je morgen verlossen van de bumpert.
Groet, Clubwoman
Thanx Rob

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
no problem dude
MINI Dubman '07 PureSilver

- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Velgen zijn niet helemaal mat, ze zijn nu met ongeveer 70% glans gespoten.
De glansgraad zakt nog iets terug in de loop van de tijd, tot ong. 50%
Wij hadden ook het idee om de velgen mat te spuiten maar hadden later toch het idee dat dit te 'doods' zou worden.
Hebben hier in Veenendaal bij Ekris gekeken naar velgen in de hooggaans gespoten, maar vonden ook dit niet mooi.
Dan maar voor de gulden middenweg gekozen.
Het setje nog niet onder de wagen gezien, maar tot nu toe ziet het er top uit.
De spuiter heeft ons aangeraden ze te spuiten ipv poedercoaten omdat dit bij eventuele stoeprand schade goed bij te werken is.
Poedercoaten is op zich sterker maar bij een beschadiging gaat er vocht onder de coating zitten en word de coating eraf gedrukt, poedercoat is niet bij te werken ( te hard )
Velgen liggen nu bij de bandenboer, deze was echter niet zo blij met spuitwerk.
Hij is bang dat de velgen beschadigen bij het opleggen van de banden.
Runflatbanden worden er met meer kracht op gelegd dan gewone banden.
Kan ze misschien eind deze week of anders begin volgende week ophalen.
Ik laat nog weten hoe dit is gegaan.
Word gek als ze beschadigd zijn!!!!
De glansgraad zakt nog iets terug in de loop van de tijd, tot ong. 50%
Wij hadden ook het idee om de velgen mat te spuiten maar hadden later toch het idee dat dit te 'doods' zou worden.
Hebben hier in Veenendaal bij Ekris gekeken naar velgen in de hooggaans gespoten, maar vonden ook dit niet mooi.
Dan maar voor de gulden middenweg gekozen.
Het setje nog niet onder de wagen gezien, maar tot nu toe ziet het er top uit.
De spuiter heeft ons aangeraden ze te spuiten ipv poedercoaten omdat dit bij eventuele stoeprand schade goed bij te werken is.
Poedercoaten is op zich sterker maar bij een beschadiging gaat er vocht onder de coating zitten en word de coating eraf gedrukt, poedercoat is niet bij te werken ( te hard )
Velgen liggen nu bij de bandenboer, deze was echter niet zo blij met spuitwerk.
Hij is bang dat de velgen beschadigen bij het opleggen van de banden.

Runflatbanden worden er met meer kracht op gelegd dan gewone banden.
Kan ze misschien eind deze week of anders begin volgende week ophalen.
Ik laat nog weten hoe dit is gegaan.
Word gek als ze beschadigd zijn!!!!

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors