Diameter chrome tankdop S
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Diameter chrome tankdop S
Zou iemand voor mij de diameter van de chrome tankdop van de s op kunnen meten en de diameter van de in kleur gespoten ring (buitenmaat)?
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
toevallig heb ik hier een set klaar liggen voor montage voor een R56

buitenring is in breedte 17,0cm en in hoogte 17,3cm. Chromen dop is 11,5 in diameter. Als je nog meer maten wilt hoor ik het wel.
En anders is Tilburg - Breda ook niet zo ver he.
Maar zaterdag wil ik hem gaan plaatsen.

buitenring is in breedte 17,0cm en in hoogte 17,3cm. Chromen dop is 11,5 in diameter. Als je nog meer maten wilt hoor ik het wel.
En anders is Tilburg - Breda ook niet zo ver he.
Maar zaterdag wil ik hem gaan plaatsen.
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht

tja, ben alvast een beetje voorwerk aan het doen...denk dat je wel kunt bedenken wat het plan is. Vooral omdat ik vooral tegenkom "it can't be done" prikkelt de Mod-klier in mijn hoofdWwaldo schreef:Rein, WAT ga je doen, keep us posted !

Laatst gewijzigd door Rein op 04 feb 2010, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Heeft het niet met het scharnier en het slot-pennetje te maken dat het niet past op een Cabrio? De vorm is duidelijk verschillend, omdat het binnenwerk van de kap achter de vulbuis in de weg zit.
De S-dop scharnier ligt behoorlijk dieper dan die van de tankklep.
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken.
De S-dop scharnier ligt behoorlijk dieper dan die van de tankklep.
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors