Het stoplicht langs de rechter kant gaf slecht contact.Om dit lampje te kunnen nakijken dien je langs dat dekseltje te gaan in de koffer.Ik geraak aan die lamp , draai de fitting los maar valt uit mijn handen en nu kan ik er zo niet aan.Wat een ellende zeg om aan die lampen te kunnen bij een mini.Waarschijnlijk kofferbekleding los maken dan kan ik het achterlicht volledig demonteren denk ik .
Heeft hier iemand ervaring mee. Maw hoe moet ik het achterlicht er uit krijg in een R56
Achter lichten demonteren
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
je kunt het beste de buitenste ring eraf halen (klikken)
Daaronder zitten torx schroefjes...die losdraaien en dan komt de hele unit eruit...
Ik heb tijdje geleden precies hetzelfde gehad

Daaronder zitten torx schroefjes...die losdraaien en dan komt de hele unit eruit...
Ik heb tijdje geleden precies hetzelfde gehad

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achterlicht krijg je er uit door de chromen rand eerst aan de buitenkant te verwijderen (even een schroevendraaier omwikkeld met type er tussen zetten) en dan de schroeven los te draaien.
Om te voorkomen dat dit door iedereen kan worden gedaan via de buitenkant dien je nog aan de binnenkant aan de onderkant van de lamp een soort van grote kunstof haak te draaien zodat je de lamp er uit kan halen.
Om te voorkomen dat dit door iedereen kan worden gedaan via de buitenkant dien je nog aan de binnenkant aan de onderkant van de lamp een soort van grote kunstof haak te draaien zodat je de lamp er uit kan halen.
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Is het de ring tot tegen de carrosserie of is het er net tussen.Heb wel de chroom ringen er rond of maakt dat geen verschil.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
die lamp is er denk ik al uit.Zitten zo 2 haken aan.Toen ik er zat in te frutselen heb die ook gedemonteerd in de hoop dat ik aan de andere kon
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie dat peter niet zijn schroevendraaier heeft afgeplakt met tape maar de carrosserie.
Ik heb een set te koop staan: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ht=#384904
de ringen zitten hier weer er om geklikt.
Ik heb een set te koop staan: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ht=#384904
de ringen zitten hier weer er om geklikt.
- geertm1969
- Mod virus alert!
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors