Ik had op mijn r53 de zelfde maat wielen als nu 8 J et 42 met 5/ 6 mm spacer vooraan omdat de banden anders tegen de stelringen lopen

Nu is mijn vraag heb ik voor de r56 aan een 5 mm spacer genoeg met een 8 J velg et 42 ?
gr,
Daiel
Staat er 2007 op die veren vooraan van kw van je?speedy schreef:Hallo members,
Ik had op mijn r53 de zelfde maat wielen als nu 8 J et 42 met 5/ 6 mm spacer vooraan omdat de banden anders tegen de stelringen lopen![]()
Nu is mijn vraag heb ik voor de r56 aan een 5 mm spacer genoeg met een 8 J velg et 42 ?
gr,
Daiel
Staat er nou 2007 op de veren of niet?speedy schreef:dan zou et 42 met 5 mm goed zijn toch ? Veerring bedoel je de verstel ringen die je met een sleutel kunt draaien , want dat was hiervoor het probleem.
Kun je vrij laag nu zonder schuren of valt het tegen ?
Nee nee, kijk vnv es welk cijfer er op de veren staat van de voorpoten.speedy schreef:veren heb ik niet hierzou niet weten welk jaartal erop staat
Nee met je R53 KW gaat hij zeker niet aanlopen! trust mespeedy schreef:ok maar de schroefset zijn ze aan het plaatsen nuzie wel of die aanloopt
maar denk dat 5 mm spacer zowieso voorkomt dat die aanloopt toch ?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors