Instellen taal van de Voice Controle

De 2e generatie vanaf 2006
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Instellen taal van de Voice Controle

03 mei 2010, 17:50

We hebben de clubman eindelijk in huis, maar nu heb ik een vraag over de voice controle/spraakherkenning.
Als je een verzoek wil doen kan dat alleen in het duits, als je in het menu de taal wil wijzigen kun je kiezen tussen duits/frans en engels. Als ik engels selecteer blijft hij in het duits vragen? Aangezien duits niet mijn favoriete taal is....

Iemand een idee? :?

Groeten Manfred
Ik begrijp het wel,maar snap het niet...
speedy
NMC Legend
NMC Legend

03 mei 2010, 17:54

had ik ook en daarvoor moet je naar de dealer :wink: kun je gelijk ned. taal laten instaleren i.p.v frans voor je navigatie .
Zijn hier wel een uur of vier mee bezig dus dan weet je ongeveer wat de rekening is :s
speedy
NMC Legend
NMC Legend

03 mei 2010, 18:02

Nederlandse auto wil je toch ook nederlandse spraakbesturing in :roll:
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 mei 2010, 18:12

speedy schreef:Nederlandse auto wil je toch ook nederlandse spraakbesturing in :roll:
Nou de auto is toen hij 8 maanden was naar nl gehaald dus daarom zal het wel duits zijn. De Navi daarentegen die kan ik wel in het engels krijgen, maar ik begrijp dat dat dus ook in het NL kan...
Weet iemand trouwens ook nog ergens een NL handleiding ergens te vinden/downloaden..

Speedy, wat was je toen eigenlijk kwijt om om te bouwen...

grt Manfred
speedy
NMC Legend
NMC Legend

03 mei 2010, 19:03

Als je Nederlands laat programeren dan vervalt Frans :wink: Ik heb mijn auto in Frankrijk gekocht en had dus ook Duits / Frans / Engels .
Is wel prettig als navigatie en spraakbesturing in Nederlands staat :mrgreen:
Denk dat je rond de 300 euro moet betalen :shock: Auto staat behoorlijk lang aan de computer want krijgt gelijk alle updates , kan 4 uur duren maar ook een stuk langer :roll: Misschien verstandig om van tevoren een prijs af te spreken bij de Dealer :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2010, 19:18

NL instructieboekje kan je ook gewoon bij de stealer kopen :wink:

heb je je club niet bij een stealer gekocht?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 mei 2010, 21:07

mushrop schreef:NL instructieboekje kan je ook gewoon bij de stealer kopen :wink:

heb je je club niet bij een stealer gekocht?
Hey Rob,

ja boekje kan ik ook gewoon bij de dealer halen, en de clubman heb ik gekocht bij hemcar
in leiden. Hij heeft aardig wat mini's staan. Vriendelijk en goed geholpen!

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”