Ik ben net even bij Hans Severs geweest om een optie lijstje te halen ed, en te vragen of het mogelijk is om de spraakbesturing om te zetten naar het nederlands.
De navigatie kunnen ze omzetten kost 108 euro, maar volgens hun is het niet mogelijk om de spraakbesturing (via het stuur)
om te zetten naar nederlands. Dit schijnt een module te zijn.
Ze konden me het niet zeker vertellen maar bij hun weten kan het niet. Is er iemand hier die weet of het wel kan,
of al gedaan heeft?
Grt Manfred
Spraakbesturing van Duits naar Nederlands kan dat?...Gelukt!
- speedy
- NMC Legend
- Clubman76
- Nieuwsgierig
Bericht
De navi was idd geen probleem, kost 108 euro en wat je al zei een dag kwijt.
Is de spraakbesturing dan ook software matig? Zoja bij welke dealer heb je het laten doen dan kan ik ze daar
contact mee laten opnemen.
Ik had dit topic al uitgespit, maar kon niet vinden hoe het gedaan is bij jou.speedy schreef:http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
De navi was idd geen probleem, kost 108 euro en wat je al zei een dag kwijt.
Is de spraakbesturing dan ook software matig? Zoja bij welke dealer heb je het laten doen dan kan ik ze daar
contact mee laten opnemen.
Ik begrijp het wel,maar snap het niet...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik heb het gewoon bij de dealer laten doen , de auto heeft ongeveer 4 uur aan een computer gehangen en klaar was kees
Is Severs een bmw dealer of niet , anders horen ze dit toch gewoon te weten
ik heb bij drie verschillende dealers een prijs gevraagd en allemaal wisten ze gelijk hoe ze het moeten doen en wat het ging kosten.
Volgens mij kun je niet alleen de taal van navi aanpassen maar word gewoon de taal in de boordcomputer gezet en is gelijk voor alle functies

Volgens mij kun je niet alleen de taal van navi aanpassen maar word gewoon de taal in de boordcomputer gezet en is gelijk voor alle functies

- Clubman76
- Nieuwsgierig
Bericht
maar we hebben het over dezelfde spraakbesturing toch..
die ook de cd speler aanstuurt en eigenlijk de rest van de auto, menu's.. etc
En ja severs is bmw/mini dealer in alphen aan den rijn.
Ik ben er nog niet helemaal thuis inspeedy schreef:ik kan gewoon nederlands praten en zij praat gewoon nederlands terug

die ook de cd speler aanstuurt en eigenlijk de rest van de auto, menu's.. etc
En ja severs is bmw/mini dealer in alphen aan den rijn.
- Clubman76
- Nieuwsgierig
Bericht
nee zonder gekheid, ik ga morgen ook wel even langs de dealer in den haag kijken of hun iets meer weten.
Ik hou je wel op de hoogte.. in ieder geval bedankt tot nu toe. Weet jij of iemand anders evt nog een goede dealer regio
Leiden/Den Haag..
mwahaha hoop dat ze rustiger is dan mijn vrouwtjespeedy schreef:na jou opdracht praat ze ook nog ff terugjij zegt dus "radio" en zij zegt daarna "u luistert naar 3 fm"

nee zonder gekheid, ik ga morgen ook wel even langs de dealer in den haag kijken of hun iets meer weten.
Ik hou je wel op de hoogte.. in ieder geval bedankt tot nu toe. Weet jij of iemand anders evt nog een goede dealer regio
Leiden/Den Haag..
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors