Hallo,
Mijn mini is voor start/stotterproblemen bij de dealer geweest.
nadat alle Bougies en bobines waren vervangen was het probleem nog steeds daar.
Mini dealer heeft een week gezocht en uiteindelijk de brandstofpomp vervangen.
Echter na dit alles vind ik de mini minder fel rijden. Reageert minder op gaspedaal/trekt minder snel op naar mijn gevoel.
Moeten de nieuwe onderdelen nog ingereden worden?
Of is het misschien mogelijk dat ze de standaard S software erop geladen hebben (175pk) ipv de works (192pk)
Weet iemand misschien waar ik dat kan laten nakijken? (heb even niet zoveel vertrouwen meer in de betreffende dealer)
Groet
Mini Cooper S Works kit software gewijzigd?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ff bij Beek langsrijden voor een software check...
www.minispeed.nl
...en dan gelijk een software upgrade nemen
www.minispeed.nl
...en dan gelijk een software upgrade nemen

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou maar zo kunnen dat je de standaard software hebt gekregen ipv de JCW software. Ik weet niet bij welke dealer je komt, maar als het Van Poelgeest is, zou ik gewoon even teruggaan en je probleem uitleggen. Ik weet zeker dat ze je dan gewoon zullen helpen, ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Je kan ook naar Beek, maar ik zou eerst de dealer proberen.
Je kan ook naar Beek, maar ik zou eerst de dealer proberen.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- works915
- Mod virus alert!
Bericht
De MINI software draait in samen met de JCW software. Dus alles wat in de MINI software veranderd of wordt geupdate zal de JCW gedeelte niet raken. Wel is het zo dat de nieuwe MINI update de motor iets rustiger laat lopen. Dit hebben wij vorig jaar ondervonden en uitvoerig nagevraagdt ook via BMW NL. Je kan de JCW software nog een keer laten inlezen maar het zal geen verschil maken. (hebben we ook laten doen) De JCW software wordt niet ge-update en er zullen geen upgrades komen.
Code: Selecteer alles
Zou maar zo kunnen dat je de standaard software hebt gekregen ipv de JCW software.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors