Wie weet hoe ik een clubman met een 2 zits achterbank kan vervangen door een 3 zits. Gordel komt dan niet uit dak, maar middelste zitpositie heeft dan een heupgordel.
Auto moet nog ingevoerd worden.
Clubman van 4 naar 5 zitter
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik weet niet welke interieurkleur en stof je hebt, maar ik ben op zoek naar een twee zitsachterbank en misschien is er iets te regelen/ruilen.
Re: van 4 naar 5 zitter
Je moet volgens mij de gehele achterbank vervangen en de gordelsluiters verzetten. Ook de achterleuning moet vervangen worden.SHJCW schreef:Wie weet hoe ik een clubman met een 2 zits achterbank kan vervangen door een 3 zits. Gordel komt dan niet uit dak, maar middelste zitpositie heeft dan een heupgordel.
Auto moet nog ingevoerd worden.
Ik weet niet welke interieurkleur en stof je hebt, maar ik ben op zoek naar een twee zitsachterbank en misschien is er iets te regelen/ruilen.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Kijk ook even op het kentekenbewijs of jouw auto wel 5 inzittenden (bestuurder + 4 passagiers) mag vervoeren. Je kunt met de nieuwe bank bij de RDW je kenteken laten aanpassen.
Anders: boete + verzekeringstrouble bij een ongeluk.
Als je de auto gaat laten invoeren, kun je het beste de nieuwe bank erin plaatsen , voordat je het NL kenteken gaat aanvragen. Dan ben je in een keer klaar.
Anders: boete + verzekeringstrouble bij een ongeluk.
Als je de auto gaat laten invoeren, kun je het beste de nieuwe bank erin plaatsen , voordat je het NL kenteken gaat aanvragen. Dan ben je in een keer klaar.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil ook van 5 naar 4 zitter, dus als je er met Martin niet uitkomt hoor ik het graag. Ik heb een leren achterbank in 5 zits-configuratie.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Rob jouw clubman heeft geen 5 inzittenden op het kenteken. Heb je dat al laten aanpassen?
Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja maar er zijn veel clubmans afgeleverd met een fout op het kentekenbewijs.
Zo ook op de clubman van rob.
Zo ook op de clubman van rob.
Gr, Marcel
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors