Olla vrienden/vriendinen,
een vraagje mijnerzijds, ik krijg 6 januari mijn MINI met xenon verlichting, nu zit er een oranje lenskapje in voor de knipperlicht, bij sommige types dacht ik dat er een doorzichtige lens inzat (in combinatie met silverlight) iemand een idee hoe ik deze oranje kan veranderen in doorzichtige?? en is de DIY die beschreven is van toepassing op deze xenon?
Thanks voor de eventuele oplossingen.
Hans
Oranje Lenskapjes xenonverlichting
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan dat oranje glaasje volgens mij verwijderen, ik weet dat speedy dat ook heeft gedaan bij zijn R56 Cooper S met xenon. Hij kan je er vast meer over vertellen.
Ben je vergeten de optie witte knipperlichten aan te kruisen bij het bestellen?
Dan waren ze rondom meteen wit geweest.
Ben je vergeten de optie witte knipperlichten aan te kruisen bij het bestellen?

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is alleen zo dat ze allemaal wit zijn (voor, opzij en achter) als je voor de optie witte knipperlichten kiest van een paar tientjes. Dan heb je dus niet die oranje glaasjes in de koplampen.
Re: lensjes
Weet ik, die bedoelde ik ook.mrbubbels schreef:dank je wel voor je antwoord, en het gaat echt om de koplichten de zijknippers heb ik al.
hans

- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
witte knippers
ps nou ja een paar tientjes als ik de optielijst bekijk nr 785 witte knipperlichten (roepen niet over de koplichten toch?) 98 euroos.
Kan er verders niks over vinden, nou dan zal ik wel verkeerd geinformeerd zijn.
hans
hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ivo en Ries, dank voor de aanvulling. Weer wat geleerd over wat ik zeker aan moet vinken bij het bestellen. Want er komt ooit zeker weer een andere Mini voor mij en ik ga niet zitten klooien met openmaken lampen enzo...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- speedy
- NMC Legend
Bericht
)
achterlichten kun je niets aan veranderen en zul je dus moeten vervangen als je witte knippers hier in wilt
achterlichten vind ik samen met de zijknipperlichten in oranje het meest storend
koplampen vond ik best meevallen eigenlijk .
Re: witte knippers
nr 785 witte knipperlichten (gaat dus om alle knipperlichtenmrbubbels schreef:ps nou ja een paar tientjes als ik de optielijst bekijk nr 785 witte knipperlichten (roepen niet over de koplichten toch?) 98 euroos.
hans

achterlichten kun je niets aan veranderen en zul je dus moeten vervangen als je witte knippers hier in wilt

achterlichten vind ik samen met de zijknipperlichten in oranje het meest storend

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors