Electrisch circuit

De 2e generatie vanaf 2006
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Electrisch circuit

11 jan 2011, 20:54

Beste mede minioten ik heb even een vraag:

Ik heb zelf een R56 one minimalist en daar zit geen lampie in t midden van de hemel :( nou heb ik er 1 van sam gekregen die exact t zelfde formaat is als die voor de R56 en wil die monteren :)

Weet iemand of de bedrading er al iigt ? En idem dito met de zonneklep bij de bijrijder ? Want die heeft ook een lampie :)

Thanx alvast
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

lampje

11 jan 2011, 23:07

volgens mij ligt de bedrading daar al, maarre heb jij dat niet dan ik wel namelijk, bij mij brand alles ook de bijrijders zonneklepmakeupspiegelvoordamesofandere, maw er zit bij mij een lampje in.
bubbels
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

licht

11 jan 2011, 23:19

ps het kan ook liggen aan het feit dat ik een uitgebreid verlichtings pakket heb, maar dan denik ik zelf dat de bedrading er wel ligt.

hans
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 23:35

Ik heb dat allemaal niet :( ik heb business pakket maar dat heeft niks met de verlichting te maken ;)

Denk dat ik eerst maar ga kijken of bij de zonneklep de bedrading ligt en als dat er ligt dan denk ik dat die andere er ook wel ligt ;)

Thanx bubbels :)
YorkPower
Be Mini
Be Mini

Re: licht

11 jan 2011, 23:44

mrbubbels schreef:ps het kan ook liggen aan het feit dat ik een uitgebreid verlichtings pakket heb, maar dan denik ik zelf dat de bedrading er wel ligt.

hans
Komt door licht en opbergpakket :wink: andere (zoals ik) hebben verder bitter weinig lampjes.. Jij kan wrs ook de kleur van de verlichting in je portieren instellen? :)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Re: licht

13 jan 2011, 20:14

Jazekers best leuk hoor :) (vind mijn vrouw) :lachuh
YorkPower schreef:
mrbubbels schreef:ps het kan ook liggen aan het feit dat ik een uitgebreid verlichtings pakket heb, maar dan denik ik zelf dat de bedrading er wel ligt.

hans
Komt door licht en opbergpakket :wink: andere (zoals ik) hebben verder bitter weinig lampjes.. Jij kan wrs ook de kleur van de verlichting in je portieren instellen? :)
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2011, 21:38

Ik kan jullie vertellen dat de bedrading er gewoon NIET ligt :(
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

bedrading

14 jan 2011, 21:47

Oh chips, :cry: ook niet opgerold ergens in de hoek van een voorstijl??? je ziet het af en toe wel meer dat er ergens in een hoekej draadjes liggen die gebruikt worden om deze ergens op aan te sluiet, het wordt te geek denk ik om je hele hemel er af te halen.

Wel jammer
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2011, 21:50

Ik blijf lekker van mn hemel af als je t niet erg vind :mrgreen:

Als t klik klik was geweest dan had t leuk geweest maar ga niet moeilijk doen voor een paar van die flut* lampjes ;)

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”