Hoe zijn jullie ervaringen met het zicht door de verwarmde voorruit. Misschien ben ik een idioot maar ik heb regelmatig last dat mijn ogen focussen op de draadjes in de ruit. Daarbij heb ik er in het donker last van dat de draadjes bij tegemoet komend verkeer als het ware opgloeien/opvallen.
Er valt wel mee te leven, maar ik vind het wel gek dat ik er soms "last" van heb.
Verwarmde voorruit, ik zie de hele tijd draadjes
- thavipah
- Mod virus alert!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij ons zit het er ook op, maar ik heb nooit last van die draadjes gehad eigenlijk. Als je erop let zie je ze wel zitten, maar normaal merk ik er niks van. Als de voorruitverwarming aan staat wordt het zicht inderdaad een heel klein beetje wazig.
Het zal waarschijnlijk gewoon even wennen zijn.
Het zal waarschijnlijk gewoon even wennen zijn.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
kwestie van wennen idd. Niks aan te doen!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
Bericht
Dit is mijn 3e auto met voorruit verwarming. Ik heb er geen last van, alleen als de ruit volledig ontdooit is. Maar goed het gemak van de verwarming is groter dan het ongemak.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
heb er geen last van. als ik echt goed kijk zie ik de draadjes wel maar geen probleem. Perfecte optie en al veel plezier van gehad. (zat het maar op m'n passat)

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mikmak
- One wheel wonder
Bericht
Nee, ik heb er ook geen last van. Je ziet die draadjes wel een beetje, maar ik vind het niet storend. Heb het pas 2,5 week en ik vind het nu al super.
Bij vorige auto's moest ik soms zelfs de binnenkant krabben. Da's geen doen; krabben gaat haast niet vanwege de ruit die hol loopt. En krabben met de blower aan is ook al geen geweldig idee....
Bij vorige auto's moest ik soms zelfs de binnenkant krabben. Da's geen doen; krabben gaat haast niet vanwege de ruit die hol loopt. En krabben met de blower aan is ook al geen geweldig idee....
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Het went inderdaad snel.
Ik vind het jammer dat dit niet op de zijruiten verkrijgbaar is. Nu kunnen we al heel snel door de voorruit zien, maar om te rijden moeten toch ook de zijruiten proper zijn, en dan mag je toch nog weer krabben.
Eigenlijk een beetje idioot, maar goed. Ik gebruik het ook vaak om ruiten te ontwasemen, gaat ook zeer goed en dan moet je verwarming niet zo hard op je ruit blazen, heel wat stiller!
Dus ik ben er toch ook zeer tevreden mee. Maar het kan altijd nòg beter.
Ik vind het jammer dat dit niet op de zijruiten verkrijgbaar is. Nu kunnen we al heel snel door de voorruit zien, maar om te rijden moeten toch ook de zijruiten proper zijn, en dan mag je toch nog weer krabben.
Eigenlijk een beetje idioot, maar goed. Ik gebruik het ook vaak om ruiten te ontwasemen, gaat ook zeer goed en dan moet je verwarming niet zo hard op je ruit blazen, heel wat stiller!
Dus ik ben er toch ook zeer tevreden mee. Maar het kan altijd nòg beter.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors