de vraag staat er eigenlijk al maar voor de duidelijkheid:
Ik heb een one met 55kw, nou begrijp ik dat deze is "geknepen"ook in de uitlaatpijp, wat kan ik het beste doen om de pijp wat ruimer/ groter te maken en/of kopen ?? alle tips zijn welkom. Dit heeft te maken dat ik mijn mini wil upgraden bij Beek.
Ik denk zelf om een uitlaat van een cooper s te nemen want volgens mij is ie ruimer van maat?
Helleppie.
Hans
One 55kw uitlaat vervangen voor een "dikkere"
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt
je kan er gewoon een cooper s pijp opzetten maar dan moet je ook de ophanbeugels veranderen en alles vanaf de cat ombouwen naar een S pijp
Of je wil met klemmen gaan rommelen

- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
jeetje kan het niet makkelijker ? door bijvoorbeeld een complete achteruitlaat in te hangen?
PepperWhite schreef:Kloptje kan er gewoon een cooper s pijp opzetten maar dan moet je ook de ophanbeugels veranderen en alles vanaf de cat ombouwen naar een S pijp
![]()
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- dix67
- Enthousiast
Bericht
Als je een beetje handig bent is het wel te doen je moet wel de achterste beugel vervangen en het hitte schild.
het makkelijkste is het als je een brug hebt anders word het moeilijk om er bij te komen.
Ik heb ook op mijn mini one een s pijp, heb zelfs een one-bal super geluid.
het makkelijkste is het als je een brug hebt anders word het moeilijk om er bij te komen.
Ik heb ook op mijn mini one een s pijp, heb zelfs een one-bal super geluid.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een Cooper uitlaat zou dan voldoende zijn, denk ik...
Een S uitlaat komt natuurlijk in het midden uit dus zal je ook het één en ander aan de achterbumper moeten gaan aanpassen.
Persoonlijk zou ik Beek een diagnose laten stellen, waar de beperking in de uitlaat zit en deze bottelnek laten vervangen door een deel wat wel goed doorstroomt.
Als je echt een upgrade aan je auto wil doen dan zou ik een S uitlaat of iets Aftermarkets plaatsen.
Succes,
Peter
Een S uitlaat komt natuurlijk in het midden uit dus zal je ook het één en ander aan de achterbumper moeten gaan aanpassen.
Persoonlijk zou ik Beek een diagnose laten stellen, waar de beperking in de uitlaat zit en deze bottelnek laten vervangen door een deel wat wel goed doorstroomt.
Als je echt een upgrade aan je auto wil doen dan zou ik een S uitlaat of iets Aftermarkets plaatsen.
Succes,
Peter
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen ik laatst van neovo zn einddemper ging halen (bij beek afgesproken) heb ik t gelijk met ghisbert over gehad en die zei toen dat t niks zou moeten uitmaken maar dat t zeker t geluid ten goede zal doenpeter schreef:Persoonlijk zou ik Beek een diagnose laten stellen, waar de beperking in de uitlaat zit en deze bottelnek laten vervangen door een deel wat wel goed doorstroomt.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors