Hulp gevraagd, stoel verwijderd => airbag lampje aan

De 2e generatie vanaf 2006
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Hulp gevraagd, stoel verwijderd => airbag lampje aan

13 mar 2011, 09:13

Gisteren bezig geweest met de inbouw van een audiosetje. Speakers voor er in, versterker onder de rechterstoel. Ik had echter niet meer gedacht aan de airbag, stoel er uit, stroom er op versterker afgeregeld en ....... waarschuwingslampje airbag is niet meer uit te krijgen :evil:

Mijn vragen
- heeft iemand ervaringen met resettools en zo ja welke werken op een R55/R56 (voor een redelijke prijs)? Heb zelf deze gevonden, Resettool
- heeft iemand misschien zo'n apparaatje en wil hij/zij me even helpen?

Alvast bedankt!!

P.s. Het geluid met nu alleen nog de speakers voor gewijzigd is helemaal top, veel volume, kristalhelder en superstrakke bassen. Zal nog fotootjes posten van de inbouw van de versterker.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

13 mar 2011, 12:44

Ik kan de mijne meenemen als je ook naar de rit van 3 april komt.
Of die echter werkt met de R56 weet ik niet.
Bij de dealer kost het 45 Euro.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2011, 12:50

ik was voor resetten en doorsolderen van die draadjes links/rechts 70 euro kwijt, dan komt het probleem iig niet meer terug.. maar ik heb een R53, weet niet of en zoja hoeveel verschil in zit aan de onderkant.
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 mar 2011, 12:02

Hallo lui,

Ik heb de auto voor een kettingspanner update even naar de dealer gehad en heb gelijk ook even de computer laten resetten, kostte eur 35. Viel me wel mee dus het is opgelost!

Ratel van de kettingspanner ook trouwens!

Tnx voor de hulp aanbiedingen!

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”