Navigatie aansluiten Garmin 360

De 2e generatie vanaf 2006
judithhouben
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Navigatie aansluiten Garmin 360

01 mei 2011, 20:42

Ik wil mijn Garmin 360 met vaste beugel installeren. Alle panelen rondom de stuurkolom weet ik los te krijgen. Kan iemand mij vertellen hoe en vooral waar ik de kabels moet inpluggen. Ik heb overal gezocht maar kan geen aansluiting vinden. Graag zo specifiek mogelijk anders wordt het een bezoekje werkplaats vrees ik.
paddo
Be Mini
Be Mini

01 mei 2011, 22:08

Hoi, heb je een PM gestuurd

gr. Roy
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

01 mei 2011, 22:25

Als je de retrofit-kit voor de Nuvi hebt, is het makkelijk, want daar is ook een beschrijving van (wel in het engels).

Op Motoringfile kun je h'm zo vinden: http://motoringfile.com/files/R56_port_nav.PDF (Dit is de oudere versie uit 2007, er is ook een 2010 beschrijving met wat extra foto's. Ik kan helaas geen pdf kwijt op het forum, dus stuur effe een pm-tje met je e-mailadres en krijg je die via de e-mail.)

't Is effe wat tricky omdat je 2 kabeltjes uit plug X9002 (naast je stuurkolom, zwarte stekker) moet halen, en vervangen door 2 andere kabeltje uit de retrofit-kit. En de 2 losgemaakt kabeltjes in een stekkertje plaats uit die kit. Deze actie staat niet echt heel duidelijk in die handleiding.

PS: Stel je trouwens even voor in het voorstel topic , da's wel zo netjes op het forum, ipv alleen je vraag droppen...
paddo
Be Mini
Be Mini

01 mei 2011, 22:43

Robert schreef:Als je de retrofit-kit voor de Nuvi hebt, is het makkelijk, want daar is ook een beschrijving van (wel in het engels).

Op Motoringfile kun je h'm zo vinden: http://motoringfile.com/files/R56_port_nav.PDF (Dit is de oudere versie uit 2007, er is ook een 2010 beschrijving met wat extra foto's. Ik kan helaas geen pdf kwijt op het forum, dus stuur effe een pm-tje met je e-mailadres en krijg je die via de e-mail.)

't Is effe wat tricky omdat je 2 kabeltjes uit plug X9002 (naast je stuurkolom, zwarte stekker) moet halen, en vervangen door 2 andere kabeltje uit de retrofit-kit. En de 2 losgemaakt kabeltjes in een stekkertje plaats uit die kit. Deze actie staat niet echt heel duidelijk in die handleiding.

PS: Stel je trouwens even voor in het voorstel topic , da's wel zo netjes op het forum, ipv alleen je vraag droppen...
Ter info: ik heb dus de NL-versie van juli 2009 ook in pdf formaat.
judithhouben
Nieuw Lid
Nieuw Lid

01 mei 2011, 23:47

Dank je ik heb een PM gestuurd, en zal me ook even netjes voorstellen.... :oops:

paddo schreef:
Robert schreef:Als je de retrofit-kit voor de Nuvi hebt, is het makkelijk, want daar is ook een beschrijving van (wel in het engels).

Ter info: ik heb dus de NL-versie van juli 2009 ook in pdf formaat.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”