Stickereuuh

De 2e generatie vanaf 2006
Lo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

Stickereuuh

07 jun 2011, 22:40

Hello allemaal! Heb binnenkort men nieuwe Mini Cooper D :D en had graag de kofferhendel en de lichtomlijsting in het zwart gezet. Heb al alles afgezocht naar mogelijkheden om ze te bestickeren/wrappen maar vind niet echt een goede oplossing..

Can anyone help me??

grtz Lo
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2011, 23:47

:roll:
Ik denk dat een spuiter je wel kan helpen ze in de juiste kleur te zetten als je wrappen geen goede optie vind ;)
Lo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

08 jun 2011, 10:49

Zolang ik het zelf kan doen is het goede optie :-)
PimNoordhof
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jun 2011, 19:37

Knal naar de Gamma en daar kun je folies kopen in allerlei kleuren. Is makkelijk aan te brengen en vormt zich goed d.m.v. een föhn. Ben je er zat van haal je het er weer makkelijk af.
Kost maar 4.99 dus kun je mooi proberen voor weinig geld. :)
Nurby
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

11 jun 2011, 21:21

PimNoordhof schreef:Knal naar de Gamma en daar kun je folies kopen in allerlei kleuren. Is makkelijk aan te brengen en vormt zich goed d.m.v. een föhn. Ben je er zat van haal je het er weer makkelijk af.
Dat is interieur folie Pim en volgens mij absoluut niet bestand tegen UV straling en weer en wind. Zou zonde van het werk zijn als de repen er na een tijdje afkrullen. Op de auto kan je beter voor wat professioneler spul gaan.

Gr Rick
Afbeelding
PimNoordhof
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jun 2011, 08:57

Nurby schreef:
PimNoordhof schreef:Knal naar de Gamma en daar kun je folies kopen in allerlei kleuren. Is makkelijk aan te brengen en vormt zich goed d.m.v. een föhn. Ben je er zat van haal je het er weer makkelijk af.
Dat is interieur folie Pim en volgens mij absoluut niet bestand tegen UV straling en weer en wind. Zou zonde van het werk zijn als de repen er na een tijdje afkrullen. Op de auto kan je beter voor wat professioneler spul gaan.

Gr Rick
Dat klopt Rick.
Het is inderdaad interieur folie. Ik heb het ook alleen gebruikt om te kijken of het lijkt, en toen origineel besteld bij Mini.
Alhoewel ik het op mijn moeder haar auto er nog steeds op heb zitten, inmiddels 2maand verder en nog niks aan te zien. :P
Nurby
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

12 jun 2011, 12:08

Duidelijk dus een gevalletje goed spul voor weinig. :D

Gr Rick
Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”