Help! Iemand wou mij helpen bij het verwisselen van een velg en heeft hem toen laten vallen op de verkeerde kant..
Rondom wat lichte schade, weet iemand wat het kost om dit te laten herstellen? Of ongeveer..
Bij voorbaat dank
Velgendokter
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Wheeltrim Nijkerk 50 minuten rijden vanuit Amsterdam of velgendokter in Uden 1 uur en 15 minuten rijden.
Wheeltrim is heel goed maar is wel drie keer zo duur als de Velgendokter in Uden.
Voor mij was de Velgendokter ook 1 uur en 30 minuten rijden, maar ik heb daar 4 uurtjes gewacht en ze gelijk weer meegenomen(nog wel nat van de blanke lak). alleen 2 dagen wachten met de banden erop doen!!
In Uden is er veel te regelen, maar in Nijkerk ben je de velgen gewoon 1 of 2 weken kwijt :
succes ermee, wil we de foto's zien van het herstel!
Wheeltrim is heel goed maar is wel drie keer zo duur als de Velgendokter in Uden.
Voor mij was de Velgendokter ook 1 uur en 30 minuten rijden, maar ik heb daar 4 uurtjes gewacht en ze gelijk weer meegenomen(nog wel nat van de blanke lak). alleen 2 dagen wachten met de banden erop doen!!
In Uden is er veel te regelen, maar in Nijkerk ben je de velgen gewoon 1 of 2 weken kwijt :

succes ermee, wil we de foto's zien van het herstel!
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors