Hallo,
Ik vroeg mij af wat ik voor mijn auto terug zou kunnen krijgen als ik een gelijkwaardige 2e handse Cooper S (R56) zou kopen (uit een mini next selectie) voor de prijs van 33.900 euro.
Weten jullie ongeveer wat ik wel en niet kan verwachten?
Ik hoor graag jullie reacties.
Inruilwaarde Mini Cooper S R56
- M-iNdO
- Be Mini
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
.
Al zou je exact dezelfde auto terugkopen als 2e hands, dan nog betaal je daar al snel 3000€ extra voor bij om de nieuwe auto te kopen. Waarom? Omdat MINI Next garantie gewoon in de prijs verrekend zit en je hier een kleine 2000€ meer voor betaald dan dezelfde auto zonder MINI Next garantie. Daarbij wil de dealer ook nog wat verdienen en betaal je dus een meer dan die 2000€

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn MINI behalve dat ie af en toe even na het starten een raar ratelend (diesel)geluid maakt en beroerd klinkt en rijdt. Meestal verdwijnt dat na een paar minuutjes rijden.
Al met al ben ik dus 98% tevreden
Grotendeels wel. Het hele dashboard vind ik er ook mooier uitzien en je hebt een groot display waarop je alles kan aflezen (radio, mp3, navigatie etc.). Tevens vind ik automatische airco en interieurverlichting ook wel mooie opties.Maaij schreef:Volgens mij ben je toch niet 100% tevreden met je MINI?
Gaat het alleen om de navigatie?
Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn MINI behalve dat ie af en toe even na het starten een raar ratelend (diesel)geluid maakt en beroerd klinkt en rijdt. Meestal verdwijnt dat na een paar minuutjes rijden.
Al met al ben ik dus 98% tevreden

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors