Dit weekend naar Toulouse gereden, en bij vertrekken van tankstation ergens in Frankrijk...had ik toch niet mijn versnellings pook in mijn handen ???? Ik kon hem er terug instekken (en vast klikken...hoop ik)...maar moet nog langs de dealer want ik vertrouw het nu niet meer zo :-(
Al iemand zo iets aan de hand gehad?
Misschien bij het na laten kijken...direct een JCW versnellings pook erin? ligt toch veel leuker ;-)
Cheers
Versnellings Pook in mijn handen
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Re: Versnellings Pook in mijn handen
De JCW versnellingspook kan ik je zeker aanraden!koenos schreef:Dit weekend naar Toulouse gereden, en bij vertrekken van tankstation ergens in Frankrijk...had ik toch niet mijn versnellings pook in mijn handen ???? Ik kon hem er terug instekken (en vast klikken...hoop ik)...maar moet nog langs de dealer want ik vertrouw het nu niet meer zo :-(
Al iemand zo iets aan de hand gehad?
Misschien bij het na laten kijken...direct een JCW versnellings pook erin? ligt toch veel leuker ;-)
Cheers

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gisteren het hele NAM forum weer eens rustig doorgenomen. Daar zijn ook een paar klachten over losse versnellingspoken...
Productiefoutje denk ik. 

- koenos
- One wheel wonder
Bericht
Ben dus bij de garage geweest, en ze hebben het gecheckt en terug op zijn plaats gezet...nu maar hopen dat het niet meer gebeurt ;-)))
Verdikke, dus geen fabrieks foutje in de band...is nu vervangen...wat bleek dat mijn velgen alletwee gedeukt waren...door waarschijnlijk, en ook het enige waar ik aan kan denken, door een gat in de weg op de autostrade tussen Brussel en Antwerpen...F***
Ben nu met de verzekering aan het checken.
Verdikke, dus geen fabrieks foutje in de band...is nu vervangen...wat bleek dat mijn velgen alletwee gedeukt waren...door waarschijnlijk, en ook het enige waar ik aan kan denken, door een gat in de weg op de autostrade tussen Brussel en Antwerpen...F***
Ben nu met de verzekering aan het checken.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors