Veer linksvoor zegt * klunk *
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Veer linksvoor zegt * klunk *
Elke keer als ik over een hobbeltje ga hoor ik een soort irritante * klunk * van m'n linker voorwiel komen. Ik vermoed dat er iets met de veer is maar misschien heeft iemand hier een idee?
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook dit komt regelmatig als klacht voor op het NAM forum bij de R56 sectie. Kijk daar maar eens kerel. Zijn allemaal reparaties onder garantie. Snel laten maken. 

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn Mini ligt inmiddels in stukjes bij de dealer, ze proberen te vinden wat het probleem is.
Ik rij nu tijdelijk een BMW 318d touring, maar doe mij maar m'n Mini.
Ik rij nu tijdelijk een BMW 318d touring, maar doe mij maar m'n Mini.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mini weer terug, ben zo blij
Die diesel touring was echt ruk!
Geen idee wat het probleem was, het klonk in ieder geval niet goed maar alles is gefixed en ik kreeg de auto keurig gewassen terug. De service van BMW Amsterdam was top!
Kreeg een smsje toen me auto klaar was, en daarin vermelde ze meteen dat me voorbanden wel nodig aan vervanging toe waren. Gelukkig gaan morgen of overmorgen me winterbanden eronder dus die voorbanden vervang ik volgend voorjaar wel.
Meteen die wintercheck voor € 50 euro ingepland voor volgende week.

Geen idee wat het probleem was, het klonk in ieder geval niet goed maar alles is gefixed en ik kreeg de auto keurig gewassen terug. De service van BMW Amsterdam was top!
Kreeg een smsje toen me auto klaar was, en daarin vermelde ze meteen dat me voorbanden wel nodig aan vervanging toe waren. Gelukkig gaan morgen of overmorgen me winterbanden eronder dus die voorbanden vervang ik volgend voorjaar wel.
Meteen die wintercheck voor € 50 euro ingepland voor volgende week.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja gisteravond meteen even getest, tussen de 210 en 230 km/h hoorde ik wel wat meer geluid dan normaal maar dat kan ook komen door het slechte wegdek.marss schreef:Aaj, MINI door de wasstraatDes schreef:Geen idee wat het probleem was, het klonk in ieder geval niet goed maar alles is gefixed en ik kreeg de auto keurig gewassen terug. De service van BMW Amsterdam was top!
. Zit je achterspoiler nog vast?
marss
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sean
- Nieuw Lid
Bericht
Ga binnenkort toch maar weer eens bij de dealer langs, want sinds mijn panoramadak gerepareerd is kraakt het af en toe als de ziekte......
Ik heb sinds kort ook af en toe zo"n "klunk" maar dan bij de achteras van mijn dooper, ben je der trouwens al achter wat het probleem was?Des schreef:Mini weer terug, ben zo blij![]()
![]()
Geen idee wat het probleem was, het klonk in ieder geval niet goed maar alles is gefixed
Ga binnenkort toch maar weer eens bij de dealer langs, want sinds mijn panoramadak gerepareerd is kraakt het af en toe als de ziekte......
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Door alle regen en plassen was er een stuk vuil of bouwafval tussen m'n veer gekomenSean schreef:Ik heb sinds kort ook af en toe zo"n "klunk" maar dan bij de achteras van mijn dooper, ben je der trouwens al achter wat het probleem was?Des schreef:Mini weer terug, ben zo blij![]()
![]()
Geen idee wat het probleem was, het klonk in ieder geval niet goed maar alles is gefixed

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sure!Mitchell schreef:mmm volgens mij heb ik nu hetzelfde probleem... alleen dan achter! Des... zou jij anders zondag even mee kunnen rijden om het geluid te herkennen?![]()
Gr.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors