Hallo, ik ben em deze avond gaan ophalen en hij rijdt fantastisch!
(een show your ride komt binnenkort)
Ik heb al direct een vraagje, vind er niks over terug in de handleiding. Ik heb het buitenspiegelpakket genomen met de automatisch inklapbare spiegels, maar ik vind nergens de optie in de boordcomputer waar ik kan kiezen dat deze ingeklapt worden wanneer de auto gesloten wordt. Het zou me toch vreemd lijken dat dit niet mogelijk zou zijn...
Weet iemand hoe ik dit kan instellen?
(als het informatief kan zijn, ik heb de ingebouwde navigatie)
alvast bedankt!!
Tommy
Inklapbare spiegels
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee is niet te kiezen in dat menu, maar ik denk dat ze het bij je dealer wel voor je kunnen regelen. Lijkt mij in ieder geval niet onmogelijk. 

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb het vandaag eens nagevraagd bij de dealer, hij zei me dat hij de vraag al meer gehoord had en dat het niet mogelijk is...
Jammer dus
Jammer dus
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Onlangs heb ik ook de reden hiervoor gehoord (want bij de vorige generatie was dit wel mogelijk)
blijkbaar gaan die dingen veel te snel kapot indien ze elke keer moeten in- en uitklappen.
Nu ik moet zeggen, als ik die van mij savonds inklap en sochtends weer uitklap, dan blijft mijn linkerspiegel toch geregeld in niet-volledig-uitgeklapte positie staan, dan moet ik ze opnieuw inklappen en direct weer uitklappen en dan draait hij wel volledig uit...
blijkbaar gaan die dingen veel te snel kapot indien ze elke keer moeten in- en uitklappen.
Nu ik moet zeggen, als ik die van mij savonds inklap en sochtends weer uitklap, dan blijft mijn linkerspiegel toch geregeld in niet-volledig-uitgeklapte positie staan, dan moet ik ze opnieuw inklappen en direct weer uitklappen en dan draait hij wel volledig uit...
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Vroeger kon het wel, maar nu bewust niet, er moesten er blijkbaar teveel vervangen worden door slijtage onder garantie.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
volledig mee akkoord, ik had ze ook gewoon aangevinkt omdat het er supercool uitziet. Mijn teleurstelling was groot.
(alhoewel, de auto maakt het op zoveel andere vlakken direct weer goed!)
(alhoewel, de auto maakt het op zoveel andere vlakken direct weer goed!)
- rudyhouwer14_driesen
- Leerling Mini lid
Bericht
Dat is leuk om te weten.
Ik heb namelijk ook een mini besteld met inklapbare spiegels, handig wanneer je in een stad woont.
Zeker voor parkeergarages.
Heb ook een ingebouwde gps, zou eigenlijk de handleiding willen bekijken.
Kan je hem doormailen of inscannen.
Ik ben namelijk aan het recupureren van een hartoperatie en dan ik al wat studeren he
Veel geluk verder met je mini, heb je een diesel of benzine.
Ik heb een diesel besteld half april heb ik hem.
Rudy
Ik heb namelijk ook een mini besteld met inklapbare spiegels, handig wanneer je in een stad woont.
Zeker voor parkeergarages.
Heb ook een ingebouwde gps, zou eigenlijk de handleiding willen bekijken.
Kan je hem doormailen of inscannen.
Ik ben namelijk aan het recupureren van een hartoperatie en dan ik al wat studeren he

Veel geluk verder met je mini, heb je een diesel of benzine.
Ik heb een diesel besteld half april heb ik hem.
Rudy
Na zes maanden toch besloten van een mini te kopen. Het is een zware bevalling geweest.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.esnips.com/web/crossbytjesStuff/
weliswaar in het engels, het is iets teveel werk om dat ganse boek in te scannen...
Niet alles is in even goede kwaliteit, maar je kan ook hier http://www.motoringfile.com/ onderaan de pagina bij Downloads de 2007 Hardtop Manual downloaden. Dat is de amerikaanse versie, maar stukken scherper.
Alvast veel leesplezier, ik had ze ook al goed bekeken alvorens ik de mini mocht afhalen.
Ik heb de Cooper D, je kan hem bekijken in mijn show-your-ride-topic
Veel beterschap en sterkte, dat wachten duurt echt veel te lang!
weliswaar in het engels, het is iets teveel werk om dat ganse boek in te scannen...
Niet alles is in even goede kwaliteit, maar je kan ook hier http://www.motoringfile.com/ onderaan de pagina bij Downloads de 2007 Hardtop Manual downloaden. Dat is de amerikaanse versie, maar stukken scherper.
Alvast veel leesplezier, ik had ze ook al goed bekeken alvorens ik de mini mocht afhalen.
Ik heb de Cooper D, je kan hem bekijken in mijn show-your-ride-topic
Veel beterschap en sterkte, dat wachten duurt echt veel te lang!
- rudyhouwer14_driesen
- Leerling Mini lid
Bericht
Dus je hebt een witte mini genomen.
Vond ik ook leuk maar denk dat ie vlug vuil is.
Ik heb een rode genomen, voor de rest idem als de jouwe.
Alleen heb ik multispoke janten genomen en een glazen schuifdak erbij.
En je inklapbare spiegels nog geen problemen mee gehad?
Ik kan mijn hoes voor de achterbank gaan afhalen, dit heb ik gekocht voor de nagels van de dochter.
Je moet wel verstaan de dochter is hier een hond, een sharpei van 22 kilo.
Allee ik ga je laten effe dutten en dan naar de kini, dutten een 15 min.
Zeg wat ik niet gevonden heb op de site is de nieuwe gps versie?
Weet je waar ik die kan vinden.
Vond ik ook leuk maar denk dat ie vlug vuil is.
Ik heb een rode genomen, voor de rest idem als de jouwe.
Alleen heb ik multispoke janten genomen en een glazen schuifdak erbij.
En je inklapbare spiegels nog geen problemen mee gehad?
Ik kan mijn hoes voor de achterbank gaan afhalen, dit heb ik gekocht voor de nagels van de dochter.
Je moet wel verstaan de dochter is hier een hond, een sharpei van 22 kilo.
Allee ik ga je laten effe dutten en dan naar de kini, dutten een 15 min.
Zeg wat ik niet gevonden heb op de site is de nieuwe gps versie?
Weet je waar ik die kan vinden.
Na zes maanden toch besloten van een mini te kopen. Het is een zware bevalling geweest.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors