Hey
Heeft iemand nog een goede of handige tip om witte velgen mooi wit te houden?
Er zitten kleine zwarte spikketjes op en gaan er niet vanaf met normaal wassen.
Alvast bedankt!
Velgen mooi wit houden iemand een tip ???
- niels coopers
- Nieuwsgierig
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij Hbest hebben ze spul staan dat haalt zelfs het meest hardnekkige zwart van je velgen.marss schreef:Iedere dag wassen![]()
Nee, serieus, goede velgenreiniger en deze herhaaldelijk gebruiken. Mocht het zwarte er al lang opzitten, dan is het gewoon te laat. Krijg je re niet meer af met normale middelen.
marss
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- niels coopers
- Nieuwsgierig
- niels coopers
- Nieuwsgierig
Bericht
okey
zal eens op zoek gaan
gaat nu nog steeds goed maar die kliene zwarte stipjes !!!
zal eens op zoek gaan
gaat nu nog steeds goed maar die kliene zwarte stipjes !!!
Mini is a life style !!!! 
R56 i'm loving it !!!

R56 i'm loving it !!!
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb hier een spuitbus van bref voor ovens en barbecueroosters enzo, werkt daar verbazend goed op (zelfs bijna zoals in de reclamefilmpjes, spuiten (schuimt wat), laten inwerken en afvegen met een spons)
Zou ik dat durven proberen op mijn velgen? heb namelijk ook last van die stipjes (die eigenlijk enkel te zien zijn als je er echt naar kijkt, maar het stoort mij, dus ik wil ze weg)
Zou ik dat durven proberen op mijn velgen? heb namelijk ook last van die stipjes (die eigenlijk enkel te zien zijn als je er echt naar kijkt, maar het stoort mij, dus ik wil ze weg)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het erg vies is één keer zo'n middel gebruiken en daarna om de dag wassen en insmeren met een beschermmiddel na elke wasbeurt 
Ik heb hier ook een velgenreiniger van de oude stempel op zuurbasis (Dasty is ook erg zuur). Opspuiten en meteen afspoelen maar niet elke week, alleen als het erg vuil is. Ik gebruik het alleen op de achterste remklauwen want het is eigenlijk te aggressief voor de velgen, de lak zal er op den duur dof van worden.

Ik heb hier ook een velgenreiniger van de oude stempel op zuurbasis (Dasty is ook erg zuur). Opspuiten en meteen afspoelen maar niet elke week, alleen als het erg vuil is. Ik gebruik het alleen op de achterste remklauwen want het is eigenlijk te aggressief voor de velgen, de lak zal er op den duur dof van worden.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors