In de wasstraat met Cooper S spoiler?
- nigel94
- Leerling Mini lid
Bericht
In de wasstraat met Cooper S spoiler?
ik zou graag is een keer snel mijn auto door de wasstraat gooien, maar mijn dealer heeft bij het afhalen van de auto gezegd dat dat niet kan omdat de dakspoiler er dan af zou vallen
. heef iemand hier ervaring mee.

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Niet doen dus! De dakspoiler 'valt er niet af', zoals je dealer zegt, maar het is al heel veel gebeurd dat de borstels van de wasstraat de Cooper S aan z'n dakspoiler heeft opgetild waarna de spoiler afbrak. Dit komt omdat de S-spoiler een best grote en ver naar acher uitstekende spoiler heeft. Het schadeherstelbedrijf van mijn dealer heeft me er ook nog eens op gewezen. De Cooper S-en komen daar aan de lopende band langs met schade als gevolg van de wasstraat.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twee keer door een wasstraat gereden met me auto... nooit een probleem gehad met mijn S-spoiler. Maar was da ding gewoon in een wasbox zoveel beter voor je auto!!! Kostte mij een uurtje vanochtend en hij is zoveel schooner!! Gebruik een washandschoen in plaats van de borstel en je krijgt je auto echt goed schoon
MR

MR
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb (nog
) geen probleem in de wasstraat gehad. Ja, ik weet met de hand is beter, fijner en netter...,. Ik gan wel altijd naar een professionele met lappen en de hele rambam. Die levert wel een acceptabel resultaat.
Van afgerukte spoilers had ik echter nog nooit gehoord, zet me wel aan het denken
. Groet, Huib

Van afgerukte spoilers had ik echter nog nooit gehoord, zet me wel aan het denken

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Raar dat de dealer dat tegen je zegt terwijl ze zelf wel al die Mini's door de wasstraat slepen... Ik was de mijne steevast iedere week met de hand, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om hem gewoon niet te wassen 

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors