Hellup,
Ik heb onlangs een Garmin Nuvi 360 T gekocht.
Het was de bedoeling dat dat ding naast mijn toerenteller ingebouwd zou worden. Omdat ik dat inbouwen niet zelf aandurf, heb ik mijn auto inclusief Garmin naar de Mini-werkplaats (bij de BMW/MINI-dealer in Amsterdam) gebracht.
Men heeft geprobeerd om dat ding in te bouwen, maar nu wordt er gezegd dat dat niet mogelijk is. Ze zeiden dat de aansluitingen anders waren dan bij hun Garmin. Ik zou daarom een originele MINI-Garmin moeten laten inbouwen. Over een paar dagen komen ze met een offerte voor de aanschaf en de inbouw van een MINI-Garmin..
Heeft de dealer gelijk en moet ik mijn eigen kersverse Garmin dan maar zien te verkopen of is dit een beetje slap gel... ? En als het slap gel... van de MINI-werkplaats is, waar zou ik mijn Nuvi 360 T wél kunnen laten inbouwen?
Groetjes van Sicco.
Plaatsing Garmin Nuvi 360 T zou niet mogelijk zijn.
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Plaatsing Garmin Nuvi 360 T zou niet mogelijk zijn.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit er verschil tussen een Nuvi 360 en een Nuvi 360 T?
Dat verschil zou er dan de oorzaak van moeten zijn dat het niet past.
Hier de officiële install op MotoringFile, misschien zie je er iets aan.
Op MotoringFile een vergelijk tussen de 360 en 660. misschien de comments even scannen op bruikbare info.
Dat verschil zou er dan de oorzaak van moeten zijn dat het niet past.
Hier de officiële install op MotoringFile, misschien zie je er iets aan.
Op MotoringFile een vergelijk tussen de 360 en 660. misschien de comments even scannen op bruikbare info.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien zoiets nemen zoals ik heb? Heb 'm naast de toerenteller gemaakt, maar ik weet niet of dat ook bij een r56 gaat...
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Jawel; dat gaat wel... kijk maar eens op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4035
Eerlijk gezegd wacht ik nog op een reactie van die man.
Afijn; ik heb nog tot dinsdag de tijd. Dan komt de dealer met een offerte.
Eerlijk gezegd wacht ik nog op een reactie van die man.
Afijn; ik heb nog tot dinsdag de tijd. Dan komt de dealer met een offerte.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors