Kapotte kentekenverlichting bij nieuwe Mini

De 2e generatie vanaf 2006
Laine
One wheel wonder
One wheel wonder

Kapotte kentekenverlichting bij nieuwe Mini

02 aug 2008, 19:34

Mijn Mini is nu dik 3 weken oud/ jong, maar tijdens de vakantie zagen onze
vrienden dat de kentekenverlichting linksachter het niet deed :evil:. Laten we dit nu nèt even niet
zelf gecontroleerd hebben (wel de lampen van voren)... Stom! We hadden 's avonds nog niet gereden
en er dus ook niets van gezien/ gemerkt in daglicht. Nu kostte het me dik 15 E aan lampje + maakloon.
Op zich niet veel, maar ik dacht dat dit onder de garantie viel. NOT!! :evil: Ik had toch eigenlijk wel verwacht
dat dit kosteloos, als service toch op z'n minst, vervangen zou worden. Auto bij aflevering dus helemaal
controleren, ook op zo'n flutding! Overigens was het nog wel een gepruts voor de monteur om het oude
lichtje eruit te krijgen. Eenmaal thuis springt er nog een kapot stukje plastic ergens vanuit de kofferbak op de grond.
Ik mag hopen dat het van het oude lampje is. :? Verder DIK tevreden over deze fantastische fun auto!! :lol:
Ronduit geweldig!!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2008, 19:40

In principe hadden ze kunnen zeggen dat je het lampje wel moet betalen. Want onderdelen vallen nooit onder de garantie. Eventueel had het maakloon kwijt gescholden kunnen worden. Dit was dus redelijk geweest. :D

Maar iig veel plezier nog met jullie nieuwe lampje en de MINI :D:D
Tijno
4 op een rij!
4 op een rij!

02 aug 2008, 20:10

Het is ronduit schandalig dat je dealer je laat betalen voor het vervangen van een lampje bij een auto van 3 weken oud :s . Bij mij waren ze er niet op deze manier mee weg gekomen (haai) ......
Hopelijk was het een klein probleempje en kun je verder lekker van je MINI genieten.

Tijno.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2008, 21:10

Vast een maandagmorgen lampje :lachuh
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2008, 21:39

Bekend probleem. Ik heb exact hetzelfde gehad met de kentekenverlichting. Ook links, maar het schijnt altijd links te zijn. Zal ongetwijfeld een productiefoutje zijn. :wink:
Afbeelding
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 aug 2008, 22:27

heb ik ook gehad, ze hebben het mooi gefixed in de garage gratis

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”