Ik sta ook om 11:00 bij de texaco op de N205. Das toch het laatste tankstation de texaco voordat je haarlem binnen rijdt, tegenpver de afgebrande texaco??? Dan voeg ik me daar bij de stoet. Voor degene die niet weten hoe ze me kunnen vinden. Na flink poetsen zie ik er morgen als t goed is en als de volgens me met rust laten vanacht zo uit:
Stellentje poetsers Ik heb hem ook maar eens een keer gewassen..(wasbox) maar toen ik hem af ging spoelen waren mijn munten op dus ik met een schuimende GP naar huis.. zag er niet uit!!
Rumpel staat ook al te trappelen onder aan de trap.
Kom straks met hem ook die kant op.
Moet 's Avonds Sabina nog even van Schiphol plukken en dan is de famillie compleet in Zandvoort.
Rij allemaal voorzichtig en kijk uit voor een RSI pols van het zwaaien naar alle MINI's die je ziet!
Berend Jan
Co-driver Rumpel (http://www.rumpel.nl)
MINI Cooper S Cabrio JCW
MINI Cooper Clubman D
Was net het hondje uitlaten komen er 3 Spandjaarden voorbij achter elkaar aan hier over de A4! 3 zeer verlaagde MINItjes, een Dark Silver een Chili Red en een Mellow Yellow, 2x R53 en 1x R56!
Ik ben in ieder geval al even wakker en ga zo m'n autootje inladen en vertrekken! Ik heb er zin in!!!!