Ook ik start mee in Breda. Gezellig!!!
marss
Wij gaan naar Zandvoort, wie rijden er mee?! (vrijdag-trein)
- Wint
- Volledig MINI minded!
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
Het liefst had ik bij Breda al aangesloten maar het wordt Rotterpolderplein A205 om 11.21 uur.
Misschien tzt van iemand mb nr via pm !!
Het zou natuurlijk kunnen dat jullie 11.21 net niet halen..
ivm
file, wegopbreking, ongeluk, gekantelde vrachtwagen, olie op het wegdek, spoedreparatie, overstekende zwanen, sanitaire stops, lekke band, brug open, afgekruisde rijstroken etc ..
later
Het zou natuurlijk kunnen dat jullie 11.21 net niet halen..

file, wegopbreking, ongeluk, gekantelde vrachtwagen, olie op het wegdek, spoedreparatie, overstekende zwanen, sanitaire stops, lekke band, brug open, afgekruisde rijstroken etc ..
later
mini works for me
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat er maar even iemand anders voorop moet...
Mag natuurlijk altijd als je dat leuk vind. Ik zal je even mijn mobiele nr. geven, dan hoop ik dat ik je die dag voldoende informatie kan geven over onze positie ten opzichte van die van jullie.
Toppie Hans! We zullen wel wat langzamer voor je rijden daarHans schreef:Ik haal jullie wel in

Voor de mensen die zaterdag inderdaad vanuit daar vertrekken en graag met stijl aan willen komen is er dus ook een treintje vanuit Zuid-Limburg! Zet op dat topic even waar je allemaal langs rijdt!Noukieeeee schreef:Jongens zie ook de topic Naar Mini United vanuit Zuid Limburg, Jenkins en ik vertrekken op zaterdag om 08.00 vanuit Sittard naar Mini United, het zou een super entree op Zandvoort zijn als onderweg wat mini's aanhaken!!! reageer even of stuur een PM met de opstapplaats dan maken we een treintje!

Cool, jullie zijn zoals altijd weer bij de partij! Helemaal goed!!MarjoleinART schreef:Wij starten ook bij jullie in Breda!!

Inderdaad, heel gezellig! Laad de Walki-talki's maar op!marss schreef:Ook ik start mee in Breda. Gezellig!!!
Uiteraard mag jij niet ontbreken Rob! Maareeeh... komen we op de route door de killtunnel ja? Wat ben ik toch weer lekker aardrijkskundig...Wint schreef:Ik sluit wel aan na de killtunnel bij het eerste benzinestation.
(Shell op N 51.83313º , E 4.62157º)
Wel even stoppen graag....![]()

In Breda mag je ook altijd aanhaken, maar het is inderdaad een beetje onzin eerst vanuit daar naar Breda om er vervolgens weer langs te komen.erikawf schreef:Het liefst had ik bij Breda al aangesloten maar het wordt Rotterpolderplein A205 om 11.21 uur.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wij gaan naar Zandvoort, wie rijden er mee?!
Das ook knap, waar haak je nog meer aan Marc?CooperS-lightningblue schreef: Deelnemers verzamenplaats Breda:
- MR (MINI Cooper Checkmate)
Deelnemers die onderweg aanhaken:
- MR (MINI Cooper Checkmate) Haakt aan op de A5
Save a tree, eat a beaver

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij doet 1 van de 2 uiteraard, maar weet nog niet waar hij die dag vandaan komt.
Wint schreef:Das ook knap, waar haak je nog meer aan Marc?CooperS-lightningblue schreef: Deelnemers verzamenplaats Breda:

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ow! Oke, dan is het goed!CooperS-lightningblue schreef:Wint schreef:Das ook knap, waar haak je nog meer aan Marc?CooperS-lightningblue schreef: Deelnemers verzamenplaats Breda:
Hij doet 1 van de 2 uiteraard, maar weet nog niet waar hij die dag vandaan komt.

Save a tree, eat a beaver

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vooralsnog haken wij ook aan en wel als vliegende start als jullie over de A13 cruisen. Enne, die Hans schudden we wel af.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prima Benno! Geweldig dat je aanhaakt en komt BBQ-en!mini7benno schreef:Vooralsnog haken wij ook aan en wel als vliegende start als jullie over de A13 cruisen. Enne, die Hans schudden we wel af.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors