NewMINIclub United BBQ-topic (GESLOTEN)
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien bemoei ik me weer ergens voor niks mee, maarrre: dat vlees gaat al niet in 2/3 koelkasten van CP passen, laat staan de sausjes er nog bij!
Ik weet niet hoe laat eea bezorgd gaat worden en hoe laat de bbq begint, maar een paar uur buiten de koelkast laten lijkt me niks:?
Wij hebben wel een koelbox met van die koelelementen (hij kan wel op de 12v aansluiting van de auto, maar niet op 220v)... meenemen zaterdag soms???
Ik weet niet hoe laat eea bezorgd gaat worden en hoe laat de bbq begint, maar een paar uur buiten de koelkast laten lijkt me niks:?
Wij hebben wel een koelbox met van die koelelementen (hij kan wel op de 12v aansluiting van de auto, maar niet op 220v)... meenemen zaterdag soms???
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe laat we gaan BBQ-en. Ik heb geen idee. Laat de deelnemers maar kiezen hoe laat we afspreken bij de huisjes!
Graag in dit topic, zodat het voor iedereen duidelijk is. Ik zal het ook nog op de 1e pagina zetten!
Ik weet ook niet hoe laat het bezorgd word. De chauffeur geeft mij een belletje vóór hij er is. Zodat ik het in ontvangst kan nemen met iemand. Het word voor beide dagen apart geleverd. Zodat het zo vers mogelijk is.turbootje schreef:Misschien bemoei ik me weer ergens voor niks mee, maarrre: dat vlees gaat al niet in 2/3 koelkasten van CP passen, laat staan de sausjes er nog bij!
Hoe laat we gaan BBQ-en. Ik heb geen idee. Laat de deelnemers maar kiezen hoe laat we afspreken bij de huisjes!

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan een grote koelkast meenemen (zonder vriesvak). Kan trouwens wel meer spullen meenemen, voor degene die overbelading hebben.
Is het een optie dat ik de koelkast meeneem?
Is het een optie dat ik de koelkast meeneem?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou zeker wel handig zijn. Dan kunnen we daar veilig het vlees in "opslaan".mini7benno schreef:Is het een optie dat ik de koelkast meeneem?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jah, vanavond sluit het topic! Morgen ga ik alles op een rijtje zetten en maandag alles bestellen! 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jawel. Statafels in dit geval.snans schreef:is er eigenlijk gedacht aan tafels en stoelen ?

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors