600 en 1200 voor nat schuren heb ik al.
Zal vanmiddag even langs de bouwmarkt voor wat groffer. 120 220 en 400. Dit kan gewoon schuurpapier worden toch?
Rebuild your R90 OEM wheels
- HyperMini
- Nieuwsgierig
Bericht
HyperMini heeft lamme ratelhanden
Kan geen BBS boutje meer zien
Zijn trouwens übersterke boutjes... schoot 2 keer uit met de ratel (had de torxstift niet goed in het boutje), echt, het vuur vloog me om de oren maar geen spoortje te bekennen op het boutje!
Titanium?
Morgen schuren, dan schuren, daarna schuren en dan schuren....

Kan geen BBS boutje meer zien

Zijn trouwens übersterke boutjes... schoot 2 keer uit met de ratel (had de torxstift niet goed in het boutje), echt, het vuur vloog me om de oren maar geen spoortje te bekennen op het boutje!
Titanium?
Morgen schuren, dan schuren, daarna schuren en dan schuren....

- HyperMini
- Nieuwsgierig
Bericht
Ja, de boutjes had ik er zo uit, ben er totaal denk ik een klein uurtje mee zoet geweest.
Tsja, afbijt..
Ben niet zo kapot van die chemische troep, dan schuur ik liever eerlijk gezegd. Ga eerst eens 1 velg proberen te schuren van grof naar fijner en dan kijken wat het resultaat is.
Tsja, afbijt..
Ben niet zo kapot van die chemische troep, dan schuur ik liever eerlijk gezegd. Ga eerst eens 1 velg proberen te schuren van grof naar fijner en dan kijken wat het resultaat is.
- HyperMini
- Nieuwsgierig
Bericht
Hee Coendek,
hoe staan de zaken ervoor? Al wat verder gekomen met de velgen?
Ik ben er nog niet aan toe gekomen, hoop dit weekend wat schot in de zaak te krijgen, alhoewel het nog niet nodig is met dit kl*teweer, ze komen er toch pas maart/april onder.
Ik kan aan een setje Yokohama Parada Spec2 (205/40/17) komen voor €320, duur? Weet jij of dat goede bandjes zijn?
Of Toyo Proxes T1-R ook 205/40/17 voor €350.
Aan te bevelen??
hoe staan de zaken ervoor? Al wat verder gekomen met de velgen?
Ik ben er nog niet aan toe gekomen, hoop dit weekend wat schot in de zaak te krijgen, alhoewel het nog niet nodig is met dit kl*teweer, ze komen er toch pas maart/april onder.
Ik kan aan een setje Yokohama Parada Spec2 (205/40/17) komen voor €320, duur? Weet jij of dat goede bandjes zijn?
Of Toyo Proxes T1-R ook 205/40/17 voor €350.
Aan te bevelen??
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
De velg zelf verandert niet alleen het hart wordt gedemonteerd. Het band heeft echter niets met het hart te maken.
Het komt wel eens voor de de velgrand zo mooi gespoten of gepolijst is dat de band langs de rand lekt, maar met een beetje schuren is dat zo over!!
Kortom DOEN
En dan te bedenken dat ik 100e betaald heb om 1 wiel te laten herstellen.. Volgende keer doe ik t zelf inderdaad wel.
Alleen die bandjes lichten kan je helaas nooit zelf.....
Het komt wel eens voor de de velgrand zo mooi gespoten of gepolijst is dat de band langs de rand lekt, maar met een beetje schuren is dat zo over!!
Kortom DOEN

En dan te bedenken dat ik 100e betaald heb om 1 wiel te laten herstellen.. Volgende keer doe ik t zelf inderdaad wel.
Alleen die bandjes lichten kan je helaas nooit zelf.....
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors